Algemeen Buitenlandstage Topic

stagespanje
Lid
Hallo iedereen,

ik ben een een HBO student ik studeer in Deventer. Voor deze opleiding en mijn oude opleiding heb ik verschillende keren stage moeten lopen. Om een taal goed te leren en een cultuur is mijn mening dat je er persoonlijk heen moet.
Toen ik begon met mijn eerste opleiding kreeg ik een keus om Spaans te leren. Ik heb toen Spaans als keuzevak gekozen.

Voor beide opleidingen heb ik natuurlijk stage moeten lopen. Ik had toen al besloten dat ik sowieso naar Spanje wou. Na research op het internet en overleg op school. Ben i terecht gekomen bij het grootste stagebedrijf van Spanje: Animafest Experience.

Animafest Experience heeft contacten met meer dan 150 hotels binnen Spanje! Ze bieden verschillende functies aan zoals:
Animatie
Receptie
Horeca: Bar/restaurant
Administatie
Boekhouding
Marketing

Wanneer je net als ik naar Spanje wil om stage te lopen, de taal te leren kennen en de Spaanse cultuur.
check even de site: http://www.animafestexpercience.com

Het bedrijf heeft toen voor mij een stageplek gezocht, een verblijfsplaats en ik had zelfs het eten inclusief bij het bedrijf waar ik ben geplaatst. De service die Animafest Experience aanbiedt van het zoeken van je stageplek verblijfsplaats is gratis!

Ook heb ik daarnaast gewoon stagevergoeding gekregen. Dus het is echt een superbedrijf om je stage bij te regelen.

Ik heb het echt naar me zin gehad in Spanje en zouzo weer gaan.
Ook staat er een leuk filmje op you tube die je kunt bekijken.
http://www.youtube.com/watch?v=6FRbtHYdyHw

het klinkt te mooi om waar te zijn maar het is echt een top bedrijf en spanje is echt een top land.

groetjes Yolanda
LadyLuck
Lid
Hey hallo, ik moet vanaf 19 mei stage lopen in Lloret.
Ik vroeg me af of er nog meer mensen in de buurt gaan stage lopen.

Of ga je daar in de periode van 19 mei t/m 10 oktober op vakantie wil ik dat
ook graag weten :y

en wie weet tot ziens !
stagespanje
Lid
waar ga jij dan stagelopen?
Andy
Heerscht
Hierbij het topic voor iedereen die stage loopt of gaat lopen buiten Nederland.
Claartje88
Lid
Hi mensen

Wie gaat er stage lopen in the UK of loopt er momenteel stage..?? Ik wil dolgraag heen, maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken.. Iemand suggesties..??
Andy
Heerscht
Via stagebureau van je school? Er zijn verschillende bedrijven die bemiddelen. Ik ken ze niet, maar ik weet dat ze er zijn.
Claartje88
Lid
Hallow allemaal

Ik heb me net ingeschreven voor een stage in Londen en ik ben op zoek naar studenten die daar in Juni ook zitten. Het lijkt me wel fijn om wat mensen te leren kennen in deze grote stad. Let me know

Ciao