ik ben een meisje van 19 jaar, en ik zit met een probleem. Ik ben vroeger heel vaak gepest, waardoor ik heel verlegen ben en niet van me af durf te bijten.
Nu zit ik met het volgende. Ik zit in het eerste jaar van mijn studie, en ik ben afgelopen jaar op kamers gegaan.
Vlak nadat ik op kamers was gegaan, kwam een docent van mij erachter dat ik vlak bij hem in de buurt woonde. Eerst vond ik het nog wel gezellig, ik kwam hem af en toe tegen op de fiets enzo. Maar nu vind ik er niets meer aan. Hij wacht totdat ik klaarben met mijn lessen en fietst bijna elke dag met me mee naar huis. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om hem te ontlopen door mijn fiets ergens anders te stallen, en via een andere uitgang naar mijn fiets te lopen, maar dan staat hij 's middags aan mijn deur waar ik was.
Ook zit hij sinds kort bij dezelfde sportclub als ik en hij wil steeds vaker afspreken. Ook staat hij soms bij mij voor de deur en komt ongevraagd mijn wonign binnen. Ik durf niet tegen hem te zeggen dat ik dat niet op prijs stel en ik ben bang voor hem.
Mijn docent is 27, maar is het normaal wat hij doet?
Ik weet niet goedwat ik hier aan moet doen, hebben jullie tips?