Dilemma: Moet topical.nl doorgaan

Andy
Heerscht
Hey leden van Topical.nl

Zoals de meesten hebben gemerkt is het de laatste 5 maanden niet echt actief qua leden geweest hier, ikzelf ben ook nauwelijks aanwezig geweest op de website. Ik ben zelf van mening dat Topical meer verdient dan een beetje stofhappen op het internet. Daarom wil ik samen met jullie gaan kijken of een doorstart mogelijk is.

Voor de doorstart zoek ik 3 super moderators die zich samen willen inspannen voor een vernieuwd forum. Samen meedenken over bepaalde zaken en kijken of we nog iets van deze website kunnen maken. Aangezien het een vrijwilligersproject is kan ik hier vooralsnog niets tegenover zetten. Je kunt alleen je C.V. beetje updaten, mocht je daar behoefte aan hebben.

Interesse? Je kunt contact opnemen middels een privebericht of eventueel hieronder reageren. Ik kan in ieder geval vermelden dat Topical.nl doorgang vind op het moment dat ik 3 mensen heb gevonden die me willen helpen, vanaf dat moment is het een kwestie van mijn nieuwe forumsoftware op Topical.nl plaatsen, zodat we met een nieuw platform kunnen beginnen. Alle data blijft overigens bestaan dan.