Nintendo

Minish
Lid
Ik kom van oorsprong van allerlij Nintendo fora, dus ik verbaasde me even toen ik zag dat hier over hele andere dingen word gepraat

Maar, toch even een vraagje, wat vinden jullie van Nintendo?
Andy
Heerscht
Niet mijn smaak, de spelen zijn simpel. Ik vind het niet geweldig. Alleen duckhunt met het pistool vond ik altijd schitterend.
Martinos
Lid
Andy zei:
de spelen zijn simpel

Oef, Minish kennende doe je nouw een hele pijnlijke uitspraak
De spellen zijn niet simpel, alleen anders dan dat jij wilt! .
Andy
Heerscht
Simpel kan ook mooi zijn, ik ben niet echt een fan van Nintendo. Het blijft toch een beetje Japans/Chinees of Koreaans en aan ieder spel blijf je zien dat het van Nintendo komt.

Ik heb het vroeger wel veel gespeeld en dat waren leuke tijden. Toen waren we al die crap van nu niet gewend. Super Mario enzo :y
Sjhithappens
Ðikke Jan
Super Mario is echt zo'n vet spel, maar ja wel een beetje out-dated maar ja shit happens eej
Minish
Lid
Super Mario is nog steeds in the picture

Maar geen van jullie heeft dus een gamecube of Gameboy?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nope.... ik heb helemaal geen console, alleen een PC.
Andy
Heerscht
Ik ook niet. Ik heb alleen een pc, maar ik speel wel eens op de PS2 van Thyster
Martinos
Lid
Heeft Thyster ook Singstar, dat spel owned de frituurpan uit
Liquid
Lid
Ik heb wel een Gamecube hoor, Minish! Maar dat wist je al
Minish
Lid
Hmmm, veel te weinig echte gamers dus! :n
Jammer hoor!
Andy
Heerscht
Hoezo echte gamers. Roller Coaster Tycoon 3 is phat, alleen ik kan hem niet echt spelen. Ik heb het te druk voor games
thyster
dat ben ik dus
Martinos zei:
Heeft Thyster ook Singstar, dat spel owned de frituurpan uit

Nope, lijk me wel lachuh maar dat soort dingen gebruik je meestal maar 1maal en vin ut daarvoor iets te duur.

Maar om ff on topic terug te keren. Persoonlijk vin k nintendo n beetje kinderachtig. Ze maken nie echt games voor de grotere kinderen
Martinos
Lid
thyster zei:
Maar om ff on topic terug te keren. Persoonlijk vin k nintendo n beetje kinderachtig. Ze maken nie echt games voor de grotere kinderen

Tell me.. is een game voor grote kinderen als er veel geweld in zit? Kan je me hier 1 onderbouwde reden voor geven?? De gemiddelde Nintendo game is namelijk een heel stukje moeilijker dan bv. GTA
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja... maar het saven is wel vaak heel bout bij de nintendo
Andy
Heerscht
Tijd terug dat ik heb gespeeld, was nog op de nintendo 64 van Grey, Zelda was het spel.
Minish
Lid
Sjhithappens zei:
Ja... maar het saven is wel vaak heel bout bij de nintendo

Vind je autosave bout? Vind je Savepoints bout? Vind je een save optie in het menu bout?

btw, Nintendo console's hebben nooit laadtijden
Andy
Heerscht
Ieder prefereert zijn eigen console. En hier willen we allemaal ons gelijk halen, iets dat dus niet lukt. Maar zet de discussie maar voort
Grey
In de Wolken
Ho ho.. ooit van Zelda gehoord... echt fantastisch spel vooral op de N64... echt vet verslavend... zo groot en zo veel mogelijkheden... zeker een voorganger van echt goede spellen nu...
Martinos
Lid
Kijk, iemand die het snapt
Sjhithappens
Ðikke Jan
Toch is het saven bout, want ze hebben nooit QUICKSAVE!!! Maar idd het laden is wel snel ja
Andy
Heerscht
Maar bij playstation is meestal ook geen quicksave. En wat maakt die ene feature nu uit.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Het maakt niet veel uit, maar ja je moet toch iets te zeiken hebben
Martinos
Lid
, Quicksave.. spellen zoals Zelda hebben dat zekers te weten wel.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow sorry dan
Minish
Lid
Sjhithappens zei:
Toch is het saven bout, want ze hebben nooit QUICKSAVE!!! Maar idd het laden is wel snel ja

Er is geen laden

'There is no spoon' - The Matrix
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha... darom is het ook zo snel !!
Andy
Heerscht
Wat heb je aan een lepel in een spel :?
Martinos
Lid
LoL, die lepel heeft er nix mee te maken.
Andy
Heerscht
Jah, dacht ik. Was meer als grapje bedoeld
Minish
Lid
idd, maar ontopic, het is toch zo?
Martinos
Lid
ja
Andy
Heerscht
Als je uitlegt wat je er mee bedoelt. Waarschijnlijk dat er geen rare fratsen zijn tijdens het opslaan ofzow.
Minish
Lid
Dat totaal niet, rare fratsen zijn niks voor nintendo, gewoon lkkr simpel.

Maar ik bedoel dat NIntendo echt totaal GEEN laadtijden heeft. Dat is toch wel iets anders dan Playstation. Ik verbaas me tegenwoordig zelfs als ik een laadtijd zie bij een spel. En dan enk ik: O, ja, niet van Nintendo hehe
Andy
Heerscht
Maar vertel mij eens welk phatte games er op een nintendo uitkomen. Bijvoorbeeld GTA Andeas, komt die voor de gamecube uit?