Profielwerkstuk

ozzyos545
Lid
Hey,

Mijn mentor begon deze week over dat ik in de vakantie maar eens moest gaan nadenken voor een onderwerp voor m'n profielwerkstuk.
Ik had daarvoor al langer nagedacht, maar een onderwerp had ik nog niet gevonden.

Over mezelf, ik zit nu op 5vwo met vakken Economie, Natuurkunde 12, Scheikunde 12, Wiskunde B12, Informatica en Biologie 12. Daarnaast heb ik ook nog alle standaardvakken.

Ik haal veel plezier uit het maken van muziek en ook websites maken interesser ik me erg in. Ook voetbal ik erg graag.

Dan komt nu de vraag; weten jullie misschien een leuk profielwerkstuk voor mij wat (hopelijk) te maken heeft met mijn hobby's en natuurlijk met mijn vakken.

Ik ben niet opzoek naar van die standaardonderwerpen, maar echt uitdagende onderwerpen. Of misschien mee doen aan een (inter)nationale wedstrijd.

Bvd...
WaterBoy
Lid
misschien een werkstuk over het bedrijf microsoft?? of iets dergelijks.... je kan natuurlijk ook altijd nadenken over de multi media werkstukken dat vindt ik zelf ook interesant is nog leuk om te doen ook ^^ of je kunt altijd je zelft storten in de 2de kamer ofso.. Water/Cola Man! Maarten.