Welk liedje heeft iets speciaals voor jou?

Andy
Heerscht
Je hebt liedjes en je hebt liedjes, maar er zijn nummers die iets bij je losmaken.

Voor mij is No Use For A Name met Let me Down heel speciaal. Ik weet niet waarom, maar ik vind hem goed. Welk liedje heeft bij jou een bepaald effect, gevoel?
mademoiselle
Lid
Angels van Robbie Williams dat vind ik zo'n mooi nummer O+ Psst! I like you..
elpedero
Lid
Dear mama van 2-pac,
mooi nummer puur en alleen uit respect (en schuldgevoel) voor zijn moeder. Erg mooie tekst!!!
Naar mijn mening en beleving erg belangrijk respect voor je moeder (en natuurlijk je vader)

Tears in heaven van Eric Clapton,
dit in verband met persoonlijke gebeurtenis in mijn leven. Krijg altijd kippevel en tranen in mijn ogen van dit nummer!
Daetsje
Lid
angel van jerry burns... meestal niet zo'n mijn muzieksoort, maar van dit nummer krijg ik kippevel...
Liennn
Lid
Hoobastank - The Reason

Een exvriendje gebruikte die tekst ooit eens om iets goed te maken. Later toen ik het nummer hoorde kwam ik erachter dat zijn woorden wel heel veel daarop leken Sindsdien kan ik dat nummer niet horen, want dan herinner ik me alles weer.
Alle duiven op het dak..(8)
WaterBoy
Lid
Eminem when i'm gone mijn mening 1 van de beste nummers.. Water/Cola Man! Maarten.
krissy
Lid
dido - white flag.... krijg altijd een lachbui als ik dit liedje hoor ---> in de vierde met een presentatie voor engels hadden we het geweldige idee om een quiz te doen waarbij je een meet & greet met dido kon winnnen. ik was 1 v/d kandidaten en moest een stukje van dit liedje zingen (met mijn o zoo geweldige zangstem :n) alleen wist degene die de stereo bediende niet meer tot waar ik ook al weer moest, dus liet ze m maar aan staan tot het eind van het liedje... en ik maar zingen. (ik won trouwens de meet & greet en die was nog veel komischer :r)
Bami88
Lid
Infinity. Moet ik aan mijn ex denken. Ik dacht ook dat het voor eeuwig zou zijn. Helaas heb ik het zelf verprutst!!!
Toos92
Lid
Fairy Tale of New York van de Pogues, moet ik aan mijn ex denken... En Dont Stop Believing van Journey, dat nummer was HET feestnummer tijdens mijn Erasmusjaar, en ik word er altijd een beetje weemoedig van...
Andy
Heerscht
Eels - Novocaine for the Soul vind ik nu echt supergoed.
Spaanderplaat
Lemming hater
Ophidian - Angel Spaanderplaat brengt kleur in je leven