Help?! What to do?!
Gepost op: Donderdag 6 Maart 2008 20:25
Oke, ik zit dus met een probleem.
Ik heb een vriend. Ben bijna halfjaar met hem samen. Maar ik merk dat alles met hem wat minder wordt. Nu heeft hij mij uit eten gevraagd zondag?! Maar ik weet het niet. Aangezien ik merk dat alles wat minder wordt zoals ik al zei.
Nu nog een probleem.
Ik heb een goede vriend. Ik ben standaard elke maandag bij hem en ik begin hem wel leuk te vinden. Mijn vriend weet dit. Maar ik weet niet hoe ik dit alles moet oplossen.
Aangezien ik ze beide top vindt. Maar de goede vriend toch wat aantrekkelijker vindt.
Het geef me ook een soort kick als ik bij hem ben. En alles lijkt zo normaal bij mijn VRIEND.
Wat moet ik doen? Help.
Moet ik mijn vriend dumpen, en als single weer door het leven gaan?
Moet ik samenblijven met hem, en kijken hoe het gaat?
Alvast bedankt.
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 7 Maart 2008 22:12
Lastige situatie. Belangrijk is om te kijken wat jij wil. Als alles minder wordt dan kun je lastig gevoelens gaan faken of forceren, want dat breekt je uiteindelijk op.
Gepost op: Maandag 10 Maart 2008 09:38
Ik denk dat je even goed op een rijtje moet zetten wat je voor wie voelt. Kijk met die goede vriend zou het weer nieuw en spannend zijn.
Maar is dan wat je voor je vriend voelt geen liefde?
Een relatie moet je samen spannend houden door spontaan iemand te verrassen, kleine gebaartjes enz.
Anders wordt elke relatie na een half jaar saai.
Succes ermee!!
Psst! I like you..
Gepost op: Woensdag 12 Maart 2008 13:49
Mmm wel lastige situatie ja, ik denk dat het zowiezo verstandig is om je vriend aan te geven dat je alles wat minder vind gaan.
(Neem iig aan dat je naar een half jaar wel een goed gesprek kan aangaan)
Misschien wordt je vriend hierdoor extra gemotiveerd zijn best te doen om alles weer beter te laten gaan tussen jullie. Je krijgt in ieder geval duidelijkheid met zijn tweeen en het voorkomt misverstanden.
Daarnaast zou ik uitkijken met de goede vriend, ja miss is juist hij wel de liefde van je leven.. maar gekeken naar de situatie die je uitlegt met je huidige liefde verbeeld je jezelf misschien alleen deze aantrekking omdat het met je goede vriend wel gezellig is, hij naar je kan luisteren en goed met je kan praten. Misschien is hij in een relatie een heel ander persoon.
succes iig!!!
GR...