Gaat lekker met die stakingen

Andy
Heerscht
Toch mooi, een paar pubers moeten langer op school zitten en meteen gaan ze staken. Wat is er nu mis met 1040 uren? Leuk toch op school zitten, lekker educatie genieten enzo.
Nu is het in plaats van staken gewoon vernielingen aanrichten, doelloze dingen schreeuwen enz.
krissy
Lid
ja, t slaat echt nergens op. hier waren ze afgelopen vrijdag aan t staken (hoorde ik later ) en vandaag ging ik naar t staion (want mocht weer fijn naar school) en toen hoorde ik al allemaal geschreeuw enzo, er is bij ons station een tunnel om onder t spoor heen te kunnen en ik stond boven. Keek ik naar beneden want hoorde een enorme knal, zie ik n hele groep scholieren staan die en wat agenten die ze van zich afslaan. even later stond ik op t station op mn trein te wachten, zie ik opeens een enorme groep scholieren aan de andere kant van t station; gaan ze allemaal OVER t spoor rennen/oversteken. vind je t gek dat mn trein dan alweer vertraging heeft. wat heeft over t spoor rennen nu te maken met staken. ze gebruiken dat staken alleen maar als excuus om geen les te hoeven hebben en overlast te veroorzaken :(:n
krissy
Lid
misschien paste dit beter in t klaagtopic
WaterBoy
Lid
een beetje gelijk hebben ze ook wel. maar dat ze het zo aan gaan pakken. :n Water/Cola Man! Maarten.
Andy
Heerscht
Ze hadden het ook netter kunnen doen vind ik. Als werknemers ergens staken gaan ze niets slopen. Als ze rustiger hadden gedaan, dan is de kans dat er tegemoet gekomen gaat worden gewoon groter.
Nicc
Lid
Ik vind het eerlijk gezegd echt een hoop gez**k. Het is toch alleen voor hun eigen bestwil dat ze 1040 uur naar school moeten? En dan willen ze liever 960 uur? Alsof dat daadwerkelijk zoveel verschil gaat maken? Misschien twee uur per week.
En zij moeten later dan ook nog gaan studeren en ook nog eens gaan werken... wat zullen ze het dan zwaar hebben zeg! :?
Youve got to go there to come back...
Andy
Heerscht
Waarschijnlijk zijn wij binnenkort als studenten aan de beurt om actie te mogen voren Voor ons staan ook nog wat minder leuke dingen te wachten