Topical hoe verder

Andy
Heerscht
Ik heb een tijd na gedacht over wat nu verder met topical. Zoals iedereen merkt loopt het niet meer zo heel erg storm en dat vind ik jammer. Ik ben namelijk zelf wel van mening dat het aan de functionaliteiten en het forum niet echt kan liggen.

Ik ben nu nog aan het radeslaan wat nu te doen. Ik heb daarom besloten om Topical in een ander concept te gieten, de naam Topical.nl zal nog blijven bestaan, maar gaat ook onder een andere naam verder, met daarbij een andere concept.

Vooralsnog kan ik mededelen dat er voor jullie eigenlijk helemaal niets veranderd. Alles topics blijven bestaan, maar er komt een mooier en groter forum voor in de plaats. Tevens verwacht ik dit plan pas in 2008 een keer afgerond te hebben.
WaterBoy
Lid
ow ben wel nieuwschiereg maar jmmr voor topical :$ Water/Cola Man! Maarten.
Andy
Heerscht
Jah ik vind het zelf ook, maar met hooguit 10 actieve leden en een niet groeiend aantal actieve leden is het vrij zonde om door te gaan.
Nicc
Lid
Jammer, maar ben wel benieuwd naar wat er precies gaat komen!

Ben de laatste tijd ook niet echt actief geweest (voor zover ik dat al was) maar mijn harde schijf was gecrashed dus dat was toen mijn grootste probleem. En moet eerlijk bekennen dat ik daarna het forum niet meer kon vinden, omdat hij daarvoor gewoon onder Favorieten stond. :$
Sorry!
Youve got to go there to come back...
Andy
Heerscht
Wat je kunt verwachten: Ik ga het nieuws bij nader inzien toch weer schrappen, kost me teveel tijd. Voor de rest wil ik meer het forumgevoel terug geven door het er weer echt als een forum uit te laten zien. Er zijn dadelijk nog maar 3 kleurtinten en het geheel wordt rustig. Ik wil daarbij interactie tussen leden onderling vergroten, dus meer mogelijkheden. Reacties op het profiel, vriendjes worden van elkaar en dat soort dingen.