Kopen via internet
Salina
En niet anders!
Gepost op: Vrijdag 9 November 2007 16:00
Het werkt steeds verslavender.. kopen via het internet! Doen jullie het weleens? Ik merk aan mezelf dat ik soms heel het internet af zit te struinen naar koopjes. Dan koop ik het en heb ik het eigenlijk niet eens nodig!
Het is zo makkelijk, thuis vanachter de computer.
Gepost op: Zaterdag 10 November 2007 15:21
ja dat klopt maar de sweer is er niet meer bij vind ik dan ik ga liever naar de stad etc met vrienden familie etc. dan achter een computer een beetje lopen te bestellen
Water/Cola Man! Maarten.
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 10 November 2007 16:54
In de winkel is wel relaxer, want je ziet wat je koopt en online is het maar even afwachten. Maar ik bestel wel eens online bij H&M en Esprit, gewoon wat in de winkel niet te krijgen is bestel ik dan daar.
Gepost op: Maandag 12 Januari 2009 10:25
Ik vind het kopen via internet echt ideaal. Je hebt tegenwoordig allemaal goede voorwaarde. Meestal kan je het gratis terugsturen. Daarnaast is het gewoon super makkelijk en heb je een groot aanbod van alle verschillende producten. Ik heb laatst een televisie gekocht bij www.elektrokoopjes.nl maar die heb ik eers bij www.prijsvergelijk.nl/lcd_televisie vergelijken. Zo heb ik uiteindelijk 200 euro bespaart een week later kwam ik diezelfde televisie tegen bij de Media markt en toen bleek diezelfde televisie door 180 euro meer te kosten. Dus ik ben er ook van overtuigd dat vergelijken loont.
Gepost op: Vrijdag 21 Januari 2011 14:49
Ik koop vreselijk veel online. Vooral mijn kleding bij bijv. Label54 of zo en mijn ondergoed, makkelijk en snel en te doen wanneer ik wil.
Gepost op: Maandag 24 Januari 2011 20:53
Ik kijk altijd naar dingen die je online kunt kopen, maar het kopen zelf doe ik niet