Harry Potter 3 (Prisioner of Azkaban)

Grey
In de Wolken
Wat is jullie mening over Harry Potter??? Ik vind het echt super goed alleen de laaste film vind ik dus echt tegenvallen ... nu de DVD uit is zal ik deze zeker snel ff huren of maybe toch kopen om mijn kick gerust te stellen... Heb inmiddels al aantallen keren de boeken uit... daarom ook dat ik de film tegen viel omdat hij zo in tegenspraak gaat met het boek en de vorige films...
thyster
dat ben ik dus
k heb um ook gezien, maar vond um n beetje tegen vallen (net als alle andere harry poter films)
Ricardo
Topical
Vind hem niet enorm tegenvallen, maar is heel anders dan de rest, ook andere regiseur, maar het is ook een groot verhaal, dus is moeilijk, maar het had idd beter gekunt
Andy
Heerscht
Niet gezien, ik heb alleen eerste deel van harry p. gezien. Hij is in mijn ogen te veel gehyped
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik vind de film op zich wel mooi, maar om nou te zeggen dat het een superfilm is, dat is toch te veel lof..
Salina
En niet anders!
Die film viel echt tegen vond ik :g Dat kwam omdat ik 't boek heel goed vond en hij kwam totaal niet overeen met 't boek.. Gewoon heel veel dingen weggelaten of veranderd

[kerst]
Darth Vader
The Force
geen leuke film ben niet zo'n hpfan
Sjhithappens
Ðikke Jan
haha.. geen fan van Hewlett-Packard ?? Ik ook nie
Darth Vader
The Force
nee harry potter :g
Sjhithappens
Ðikke Jan