u verliest uw lading
Gepost op: Dinsdag 30 November 2004 14:20
Onder het mom van flauw maar grappug
Quote:
Het is een kille doordeweekse dag midden in de winter en een vrachtwagenchauffeur stopt met zijn wagen voor een rood verkeerslicht.
Plotseling stopt een wagen naast hem en een blond grietje roept vanuit haar wagen : "Hallo meneer, ik ben Linda... en u verliest uw lading!", maar tegelijkertijd springt het verkeerslicht op groen, en de chauffeur geeft gas.
Bij het volgende verkeerslicht moet de chauffeur weer vaart minderen en opnieuw gaat het blondje naast hem staan. "Meneer, ik ben Linda en u verliest uw lading !", maar opnieuw trekt de chauffeur op zonder ook maar op het blonde grietje te letten.
Het geluk zit hem echter niet mee want ook voor de derde keer staan de verkeerslichten op rood en stopt hij netjes. Het blondje, intussen behoorlijk op haar teentjes getrapt, gooit haar auto voor de vrachtauto, stapt uit en roept naar de chauffeur "dit is nu al de derde keer... ik ben Linda, en u verliest uw lading!!!..."
waarop de chauffeur zijn raam opendraait en roept : " Ja, stomme trut. ik ben Theo en ik strooi zout".
:r
Grey
In de Wolken
Gepost op: Dinsdag 30 November 2004 14:41
hahaha... lolzzz. die is echt goed 
Grey
In de Wolken
Gepost op: Dinsdag 30 November 2004 14:48
Komt er nog een...
Quote:
Vliegt een klein kutje door de lucht... op een zonnige dag... dus jah... lekker weertje en zo... ziet ze in de verte een Vatzige lul aan komen vliege... dus zij zet het op een vliegen en dan ziet ze haar redding... een boom... ze duikt er in en gaat op een tak zitten... Ze land naast een grote duif die haar niet moet hebben en haar van "Zijn tak af schopt"...
Weer zet het kutje het op een vliegen en ziet ook nu weer een boom staan... ook hier duikt ze weer in maar dan beland ze weer naast een zwarte kraai die haar niet mag... Wat een pech toch...
Gepiekeerd vliegd ze verder totdat ze bij een woonwijk aankomt ze heeft de lul nu op een flinke achterstand gezet en maar als ze op een dak van een huis beland komt de lul steeds dichter bij... maar wat ze nog niet gezien had was dat naast de schoorsteen een feetje zit... snel vraagt ze aan de fee "Ooo, lief feetje kun je mij misschien snel omtoveren tot een vogeltje..."? en Floep... daar zit het vogeltje... De lul is inmiddels ook al redelijk aan het eind van zijn krachten en strijkt ook neer op het dak... dan vraagt hij aan het vogeltje of zij een kutje heeft zien vliegen... en het gesprek gaat als maar voort totdat de lul vraagt of het vogeltje even een leuk deuntje wil fluiten... en ja hoor dan komt de werkelijkheid boven water "Pfffffffffffffvvvvrrrrrtttttt"
Gepost op: Dinsdag 30 November 2004 17:05
LoL @ de eerste
Gepost op: Dinsdag 30 November 2004 22:48
hij is goed. ik lach me dood hier :r
Gepost op: Donderdag 2 December 2004 19:52
Hahaha, ze zijn allemaal wel goed !!!
Gepost op: Zondag 5 December 2004 15:18
hihi alleen die laatste is niet grappig :k