Lees jij boeken?
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 6 Oktober 2007 15:30
Lees jij wel eens boeken? Welk boek heb je het laatste gelezen. Ik heb zojuist bij Bol.com de drie boeken besteld uit de Bourne Trillogy, helaas alleen de filmeditie's omdat de oorspronkelijke niet meer leverbaar zijn in het Nederlands.
Gepost op: Zaterdag 6 Oktober 2007 20:16
natuurlijk lees ik boeken! Laatste boek dat ik gelezen heb is de oesters van namkee en ben nu voor de honderste keer giph van ronald giphart aan t lezen(één van mijn favoriete schrijvers btw)
ik ben trouwens nieuw. hallo iedereen! :b
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 10:51
heeeey lilitha 
ik lees eigelijk geen boeken tenzij dat het verplicht is vn de school uit
tlaatste was "on n'est pas serieux quand a dix-sept ans" ne franse dus
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 16:51
ik lees:y. volgens mn ouders vroeger "alles wat los en vast zit" maar is tegenwoordig veel minder aangezien ik niet echt veel tijd ervoor heb en mn eigen dvd-speler heb
. ben nu bezig in "de prins op het verkeerde paard" (alweer 1 van jill mansell); ik lees voornamelijk chicklit, hoewel ik ook nog steeds bezig ben in Don Quijote (spaanse versie).
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 19:31
Ik lees altijd meerdere boeken tegelijk... kan ik een beetje uitzoeken wat bij mij humeur past. 
Op dit moment lees ik de Witte Oleaner, Jane Eyre en Memoirs of a Geisha. Zo blijf je in ieder geval bezig.
Youve got to go there to come back...
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 21:00
Nicc zei:
Ik lees altijd meerdere boeken tegelijk... kan ik een beetje uitzoeken wat bij mij humeur past. 
Op dit moment lees ik de Witte Oleaner, Jane Eyre en Memoirs of a Geisha. Zo blijf je in ieder geval bezig.
memories of a geisha ben ik ook aan begonnen, maar wat een zucht boek. duurt bij mij echt veel te lang voordat ik dat uit heb, dus heb em maar weer even in de kast gezet. Ooit zal ik em wel lezen
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 21:00
lise zei:
heeeey lilitha 
ik lees eigelijk geen boeken tenzij dat het verplicht is vn de school uit
tlaatste was \"on n\'est pas serieux quand a dix-sept ans\" ne franse dus
frans toe maar! Ik kan net zeggen dat ik geen frans spreek
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 22:02
Wat is jullie lievelingsboek eigenlijk?
Ik heb een boek dat ik echt goed vind: Band of Brothers van Stephen E. Ambrose
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 22:24
Mijn lievelingsboek is Phileine zegt sorry van ronald giphart, al vind ik t moeilijk te zeggen dat ik een lievelingsboek heb, ik vind heel veel boeken goed
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 22:30
In de ban van de ring is ook geweldig eigenlijk
Gepost op: Zondag 7 Oktober 2007 22:31
haha daar ben ik in begonnen (zelfde als met de films) maar nooit afgemaakt. Dat zijn echte 'zucht'boeken
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 8 Oktober 2007 17:07
Ik vond het boek leuker dan de films, in tegenstelling tot de films worden gevechten in het boek niet echt uitgeschreven.
Gepost op: Maandag 8 Oktober 2007 23:04
ik lees bijna nooit boeken en ik heb ook geen lievelingsboek
Gepost op: Woensdag 10 Oktober 2007 10:43
lievelingsboek is echt moeilijk, dat veranderd namelijk elke keer; hangt van mn humeur af maar 1 die altijd goed/leuk blijft is De Weddenschap van Jennifer Crusie....volgens mij is die film how to loose a guy in 10 days hierop gebaseerd nu k dr over nadenk, wel losjes dan want t is eigenlijk wel n heel ander verhaal maar wel het zelfde idee met die weddenschap enzo
Gepost op: Vrijdag 12 Oktober 2007 19:25
Van tijd tot tijd veranderd dit bij mij... maar op dit moment is het denk ik toch Liefs uit Bagdad.
Een aangrijpend verhaal over een Amerikaanse soldaat die tijdens de oorlog in Irak een puppie vind en daar 'verliefd' op wordt. Dan probeert hij hem het land uit te smokkelen wat tot allerlei hilarische maar ook beangstigende momenten leidt.
Ik vind het zeker een aanrader!
Youve got to go there to come back...
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 12 Oktober 2007 20:31
Eindelijk mijn bestelling uit kunnen pakken. Eerst maar eens beginnen met The Bourne Identity
Gepost op: Zondag 14 Oktober 2007 20:22
Vroeger las ik echt alles.. Nu veel minder.. Maar als ik aan een boek begin heb ik het altijd snel uit 3 dagen maximaal.
Nu ben ik bezig in duizend schitterende zonnen..
Psst! I like you..