Moord met hakbijl

Salina
En niet anders!
ROOSENDAAL - De man die zaterdagavond met een hakbijl is gedood op station Roosendaal, is de 22-jarige Thijs Geers uit Bergen op Zoom. De politie heeft op het station een 41-jarige verdachte aangehouden.
Volgens de politie is de verdachte waarschijnlijk een dakloze. Waarschijnlijk kenden verdachten en slachtoffer elkaar niet. Het vermoeden bestaat dat het slachtoffer en de verdachte rond halfacht ruzie hadden. De verdachte kwam de wachtruimte op het perron binnen en begon met een bijl op het slachtoffer in te slaan.

De hulpdiensten hadden ruim een uur nodig om de toestand van de man te stabiliseren zodat hij per helikopter vervoerd kon worden. Later op de avond overleed hij in een ziekenhuis in Tilburg aan zijn verwondingen. Het treinverkeer lag enige tijd stil.

Het slachtoffer was lid van tennisvereniging Smash in Bergen op Zoom. Op de website van de vereniging is een condoleanceregister geopend. Voorzitter Jeroen van Dooremalen kende Thijs als een uiterst vriendelijke en sympathieke jongen. "Hij was aan het afstuderen in Breda geloof ik. Hij was echt op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats". Ook op de site van tennisvereniging Vierhoeven uit Roosendaal staat een condoleancebericht voor Thijs Geers.
Salina
En niet anders!
Lieve Thijs. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat 1 of andere gek hem heeft vermoord. Zulke dingen hoor je alleen over anderen. En nu is het een vriend...
Andy
Heerscht
Tering, dit gaat wel erg ver. Ik neem aan dat jij het slachtoffer kende, Salina?
Salina
En niet anders!
Ja ik kende hem.. Dit is echt onwerkelijk! De wereld is ziek
WaterBoy
Lid
ja de wereld is ziek :( Water/Cola Man! Maarten.