internet radio

thyster
dat ben ik dus
Ik weet nie of jullie vaak naar internet radio luisteren. Maar hier een link van een hardstyle radio die ik zelf wel goed vind:

000' onclick='return openURL(this)'>hier
Andy
Heerscht
ik luister gewoon normale muziek geen radio.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik luister meestal gewoon thuis naar de 'gewone' radio (538) of kijk naar TMF. En natuurlijk net als Andy naar muziek die op mijn laptop staat. Maar bijna nooit naar internet-radio en anders dan pak ik er een van www.shoutcast.com !!
Darth Vader
The Force
tja, ik luister naar gewone radio op mijn stereo
Ricardo
Topical
Ik luister vooral naar gedownde muziek, maar soms naar internetradio (Virgin Radio, 1 van de grootsten van engeland, luister ook virgin radio classic rock)
Andy
Heerscht
Het is af en toe wel leuk om internetradio te luisteren, vooral als je de eigen muziek te vaak luistert.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja das ook wel weer zo ja, ik heb nu skihut 14 op mijn laptop staan, maar ja na 50 keer achterelkaar gaat het ook wel weer vervelen
Martinos
Lid
Luister bijna alleen mn eigen music libary (gedownload) Zijn zo'n 4000 nummers, dus dat gaat niet snel vervelen :y.
Sjhithappens
Ðikke Jan
nee maar ja ik heb maar een 9GB HD in dit ding zittten en ben al 5 kwijt aan programma's en nog 2,5 aan een spel, dus ja dan heb je niet veel meer over eej