Homepage - School en Werk - eey wat doen jullie eigenlijk

eey wat doen jullie eigenlijk

dat ben ik dus

ey wat doen jullie eingelijk zitten jullie nog op sgool of werken jullie of doen jullie ze allebij??
ik zit nog op sgool (ict) maar loop momenteel stage bij een autoonderdelen bedrijf (fucking lang werken nu, duzz heb nie altijd tijd om te reageren op t forum) daarnast heb k ook nog n krantenwijk.
wat doen jullie en wat vinden jullie leuker??

Topical

ik doe gewoon school(VWO) en dat was het eigenlijk wel

The Force

ik zit op de havo hier in de buurt en om geld te verdienen ben ik dagblad bezorger voor het AD.

In de Wolken

Uhhh... doe o.a. in Helmond... (onderwijs-assistent...) vooropleiding van de PABO... (lerarenopleiding)... wel lachuh 19 meiden in de klas en 2 jongens waarvan ik er een ben... lol verder werk ik bij Center-Parks in een restaurant... wel leuk dus...

Lid

egt wel grappig! zoooo een beetje berichtjes plaatsen(je moet wat als je je verveelt he)
maare ik doe de geweldige opleiding facility management en niemand weet lekker wat dat is...

Ğikke Jan

Is dat niet iets van het managen van faciliteiten (voorzieningen) die ervoor zorgen dat mensen goed en aangenaam kunnen werken in organisaties of zo iets??? Is volgens mij niet echt een studie die veel mensen doen of wel?? Maar lijkt me wel lachen

In de Wolken

mmm... als tezza iets doet moet het volgens mij wel lachen zijn (slijm slijm)... maar jah... mij zecht het ook niet echt heel veel... tis wel een keertje uitgelegt maar begreep er nog niet veel van...

Heerscht

ICT, heh. Computerfreakje worden. Wat doe jij eigenlijk, Shjithappens?

Ğikke Jan

Ik doe eigenlijk niet zo heel veel hoor ... ben student.. zit op de TU/e (technische universiteit in Eindhoven). En doe daar informatica.. dus zeg ook maar een computerfreak ben nu vierdejaars.. maar doe alleen maar tweede en derdejaars vakken.. ja je bent student of je bent het niet

Webjunk

VMBO, 2de jaar. :z

En niet anders!

Wow.. ik doe spw 1ejaars, en ik vind er echt niks aan

In de Wolken

Dan doe je echt iets verkeerd

Heerscht

Dat zal ze wel door hebben denk ik zo. Ik heb einde dit jaar een diploma

Topical

Salina zei:
Wow.. ik doe spw 1ejaars, en ik vind er echt niks aan

Sorry, maar spw = ...:$

Lid

Ikke doe havo, 3e jaar nu. Had eigenlijk 4e jaar moeten zijn, maar ben in de 2e iets te lui geweest.

Lid

Ikke doe havo, 3e jaar nu. Had eigenlijk 4e jaar moeten zijn, maar ben in de 3e iets te lui geweest.

Heerscht

Zitten jullie bij elkaar in de klas, zoals dat zo mooi heet :y

Lid

Neuh, hele andere school. Alleen precies het zelfde verhaal. (Tevens mn neef(je))

Heerscht

Okey, het is me nu duidelijk.

Ğikke Jan

Ow haha familie

Lid

True, alleen ben ik ouder

Ğikke Jan

Haha.. jij helemaal blij Gaan jullie vaak met elkaar om??

Lid

Mja.. zowat elk weekend. En dat ouder.. 2 maanden

Lid

Ik ben al sinds m'n 18de van school af. Ik heb de MAVO behaald met een diploma en ben daarna naar de MEAO gegaan waar ik in de 2de klas Secretariële richting moest stoppen wegens omstandigheden.

Daarna heb ik diverse betaalde baantjes gehad en de afgelopen jaren heb ik alleen maar vrijwilligerswerk gedaan omdat ik in de WAO zit.

Sinds een paar dagen ben ik met mijn laatste vrijwilligerswerk gestopt, omdat ik het niet meer kan opbrengen. Ik heb de afgelopen 2jr bij een radiostation gewerkt op de redactie. Nu zit ik dus (voorlopig) weer thuis, maar ik heb genoeg om handen en verveel me niet

Heerscht

Als je thuis genoeg te doen hebt dan valt het misschien mee. Maar bij mij zou de verveling snel gaan toeslaan. Zal wel komen omdat ik te druk ben qua persoonlijkheid.

Lid

Ik heb genoeg hobby's en natuurlijk mijn huishouden ook nog, dus ik denk dat ik me nu niet meer hoef te vervelen. Dat is in het verleden wel anders geweest toen ik eigenlijk alleen maar hele dagen aan de pc zat en verder niets deed. Nu heb ik meer om handen, zeg maar :y

Ik denk zelf dat ik van nature best rustig ben qua persoonlijkheid en misschien is dat in mijn geval wel een voordeel dat ik me nu niet meer zal vervelen met al mijn hobby's

Lid

Ik werk
Nooit iemand te dichtbij laten komen.

Heerscht

Momenteel werk ik ook, zoveel als mogelijk.

En niet anders!

Watvoor werk doe je Andy?

Heerscht

Momenteel vakantiewerk bij de gerbera's :#

En niet anders!

Ow weet niet wat gerbera's is :$
Waarschijnlijk ga ik in september voor 10 weken buitenlandse stage doen :o

Lid

welk land???

ik zit in 5 atheneum nu, heb er onderhand wel n beetje genoeg van :z maar goed... verder werk ik zaterdags bij de HEMA op de gebakafdeling

zit nog ietwat in twijfel wat ik na vwo moet gaan doen, spaans studeren of naar de HEBO..

we zien t vanzelf wel.

Lid

Ik zit in het examen jaar vmbo T. en als bijbaantje werk ik bij de kruidvat.

Lid

Ik werk in een italiaanse ijssalon/eetcafe
na mijn vmbo heb ik een jaar voor verpleegkundige gestudeerd maar was niks voor mij

Lid

Ik werk in een winkel sinds 1,5 maand nu ongeveer en het bevalt me zeer goed. Heb hiervoor wel een opleiding gevolgd, maar het was helaas toch niet de opleiding die ik dacht te willen gaan doen. Dus nu maar lekker werken!
Nooit iemand te dichtbij laten komen.

Lid

Lerarenopleiding laatste jaar. Ja jaa mensen er komt nog een geschiedenis docent bij

Heerscht

Zo, bijna klaar. Ga je het halen denk je?

The Force

ik doe zo weinig mogelijk

Lid

Ik doe media en entertainment management. Ben bijna klaar met deze studie....

Heerscht

Ik ben op dit moment bezig met een studie HBO Informatica en Communicatie.

Lid

Ik doe op het moment niets, hoop volgende week callcenter baantje te hebben en in september begin ik met lerarenopleiding biologie

Lid

Ik doe pedagogiek op Universiteit Utrecht. 1e jaars

Geen tijd voor bijbaantjes...

Heerscht

Is het een zware opleiding?

HALT - Topical

Ik werk & Ik zit nog opschool
Topical! - Share your passion!

Lid

Andy zei:
Is het een zware opleiding?

Dat valt wel mee. Maar het rooster is zo rot
Ik heb het eerste half jaar 7 uur les gehad per week, over 4 dagen verspreid...
En dan zit ik per dag nog met minstens 4 uur reizen.

Lid

Ik doe SPW .. :y

Lid

Ik heb vandaag intake gehad voor mn opleiding, en ik ben toegelaten!! YEAH
IK MAG BEGINNEN IN SEPTEMBER!!

Heerscht

Gefeliciteerd, De lerarenopleiding was het toch?

Lid

Gefeliciteerd

Lid

Yeah

Super-Moderator

Ik doe ICT, Versnellingstraject.

Ga hierna Managment doen

Quickreply