Het grote stagetopic

miep
Lid
welke ervaring hebben jullie met stagesites op internet? Ikzelf gebruik www.stagesite.nl
Andy
Heerscht
Een centraal topic over stages. Waar loop jij stage en wat zijn de gebeurtenissen op je stage? Kortom: Stage slowchat.

Momenteel moet ik nog een stageplek zoeken voor februari. Ik heb al een leuke bedrijf gevonden in Amsterdam. Na de vakantie als ik meer informatie heb over de periode, eens solliciteren daarzo.
Darth Vader
The Force
stage vind ik altijd wel irritant.
mussy
Lid
Ik loop stage in Valencia, Spanje. Moet je ook doen. Kijk is op http://stages-in-spanje.com
Hier vind je info en dat haalt je misschien over om het ook te doen. Veel nieuwe mensen leren kennen en veel geleerd en het is totaal niet irritant!!! hehe
mzl mus
Undrcvrr
Lid
Ik loop stage op een middelbare VMBO-school Grapje.
Andy
Heerscht
Ik heb mijn stageplaats geregeld, nu moet de school de opdracht nog goedkeuren.
krissy
Lid
waar ga je stage lopen?
Andy
Heerscht
In Amersfoort bij een softwaredevelopment bedrijf
krissy
Lid
toch maar geen amsterdam?
Andy
Heerscht
Nee, maar Amersfoort ligt ook niet naast de deur vanuit hier
LadyLuck
Lid
Ik ga 19 mei voor 20 weken naar Lloret !
Ga daar stage lopen in een animatieteam.
Heb er enorm veel zin in :y
Daetsje
Lid
ik loop stage bij een BSO
Andy
Heerscht
Buitenschoolse Opvang? Ik loop inmiddels al 6 weken stage
Liennn
Lid
Ik loop stage bij Van Haren, leren hoe het is om een filiaal te leiden Al heb ik nu nog het idee, dat het gewoon een eitje is, want veel doe ik eigenlijk niet Alle duiven op het dak..(8)
Fitskie
Lid
Ik vind dit een handige:www.zinnigestages.nl
Deze stagewebsite is gericht op maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Linge
Lid
Ben zelf ook nog bezig met een stageplek te zoeken, tips?
stagespanje
Lid
Ik loop momenteel stage in Malgrat de Mar. Mijn bedrijf regelt stages voor receptie, bar, animatie en marketing. Neem zelf ook een kijkje op www.stagespanje.nl
stagespanje
Lid
Wil jij stage lopen in Spanje? Lees dan snel verder.

Animafest Experience biedt stageplaatsen voor spontane, flexibele en enthousiaste studenten die een onvergetelijke tijd willen beleven in Spanje.

Als grootste stagebedrijf van Spanje biedt Animafest maar liefst in meer dan 200 hotels stageplaatsen aan. Wij bieden stageplaatsen voor;

- Bar
- Restaurant
- Animatie
- Receptie
- Marketing

Naast een leuke stageplaats verzorgen wij ook je accomodatie, gratis maaltijden en een stagevergoeding van 300 euro per maand.

Al onze hotels bevinden zich in de Canarische Eilanden, Costa Brava, Costa Alicante, Costa del Sol, Costa Daurada en de Balearen.