hitman pro

thyster
dat ben ik dus
Echt supergoed spyware programmatje.

Quote:
Wat is Hitman Pro

Hitman Pro is de ultieme spyware removal tool. Het is een schil voor een aantal gevestigde spyware en adware schoonmaak- en beschermingsprogramma's. De gebruiker hoeft slechts het bedieningsoppervlak van Hitman Pro te bedienen waarna de externe programma's automatisch door Hitman Pro worden aangestuurd. Hitman Pro bevat ook een aantal eenvoudige passieve beschermingsopties waarmee het lastiger wordt om wederom door spyware besmet te raken.
Hitman Pro is daarom een ideale tool voor iedere computergebruiker.

Unieke eigenschappen Hitman Pro

Automatisch bedienen van externe software:
Ad-Aware SE 6.2 (versie 1.05)
Webroot SpySweeper 3.0
Spybot Search & Destroy 1.3
SpywareBlaster 3.2
McAfee Stinger
De freeware versies van de externe software zijn opgeslagen in ??n installer, samen met de (bij vrijgave) nieuwste updates, zodat een besmette machine standalone kan worden schoongemaakt
Download automatisch de nieuwste updates, ook al ondersteunt de externe software dit niet
Het controleren van de juiste instellingen van de externe software
Maakt geen gebruik van de actieve beschermingsmogelijkheden van de externe software zodat er geen extra actieve taken op de computer worden geactiveerd

Download um hier
Andy
Heerscht
Ik dacht even dat het om een game ging. Maar jah lijkt me mooi progje.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Das idd wel makkelijk gelijk al die programma's in een keer i.p.v. allemaal apart
thyster
dat ben ik dus
Andy zei:
Ik dacht even dat het om een game ging. Maar jah lijkt me mooi progje.

Dacht ik eerst ook aan toen ik de link kreeg maar, met dit progie ben je in een keer met alles klaar.
Wel zo makelijk
Darth Vader
The Force
dit is pas handig voor al die crap op mijn pc
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha... echt niet normaal hoeveel rotzooi er steeds op je PC komt van alleen maar 'n beetje internetten.. :?
Margarita
Lid
Ik heb Hitman Pro al een aantal maanden en ik ben er zeer tevreden over :y

Daarnaast defragmenteer ik m'n pc 1x p/week en Hitman Pro laat ik ook 1x p/week draaien. Sindskort zit er ook een virusscanner bij HP die trouwens supersnel werkt. Bij mij is alles binnen een half uur á 3 kwartier klaar.