Zomervakantie

Salina
En niet anders!
Nog 4,5 weken en dan begint voor mij de zomervakantie al
Hebben jullie al plannen?

Mijne staat al lekker volgepland. Doordeweeks ga ik werken in een verpleegtehuis in het 'animatie' team. En op zaterdags werk ik sowieso bij de post. Ook ga ik 10 dagen op vakantie naar Mallorca en 4 dagen naar Brussel.
Andy
Heerscht
Nog 5 weken en dan is het voor mij ook zover
Funky
Lid
Ik ga lekker de hele zomervakantie werken op de zeilschool!
enneh verder, tja dat was het!
Niels
Lid
Ik loop op dit moment stage bij de uitgever van het vakantiedagboek. Ik moet hier stage lopen tot 22 Juni en dan heb ik "vakantie". Het zal meer werken worden dan vakantie want ik ga pas op vakantie in Oktober naar de dominicaanse.
Andy
Heerscht
Tja, maar dan neem je het er toch wel van in oktober? Je hebt in ieder geval iets om naar toe te leven
Salina
En niet anders!
Vrijdag vlieg ik naar Mallorca Wel enorme kutvliegtijden.. we vertrekken pas om 20.55 :( Wie heeft dat nu bedacht... heel m'n eerste dag naar de %%#&8!!!
WaterBoy
Lid
balen. je moet er het beste maar van maken Water/Cola Man! Maarten.
Andy
Heerscht
Had ik het eerste jaar Lloret ook, we kwamen pas om 12 uur 's avonds aan, heb je dus niets aan de dag. Terugreizen is al helemaal kut, meestal moet je om 10 uur het hotel al verlaten en dan maar wachten op vervoer naar het vliegveld.
Salina
En niet anders!
Ahja, terugreis valt wel mee bij ons want we worden al rond 11u opgehaald bij ons appartement!
Mja, dan moeten we maar flink los gaan de dagen dat we wel hebben
krissy
Lid
veel plezier alvast!!:b
Salina
En niet anders!
krissy zei:
veel plezier alvast!!:b

Dank je
Andy
Heerscht
Jah ook namens mij veel plezier alvast en we verwachten sterke verhalen en phatte foto's
Darth Vader
The Force
fijne vakantie
Andy
Heerscht
Het is wel lekker weer nu.
WaterBoy
Lid
ja :y Water/Cola Man! Maarten.
Andy
Heerscht
Over 2,5 weken is de pret voorbij, helaas.
Darth Vader
The Force
hij is weer afgelopen voor de meesten
Daphne
Lid
ik heb TE hard gefeest... CHAOS, is just a friend of mine,
Ohwy23
Lid
Ik ben wel weer toe aan zomervakantie, hebben jullie al plannen gemaakt? Ik wil graag wat rondreizen in Polen, dus heb nog niet heel erg plannen gemaakt over waar ik verblijf, want ik moet ook zoiezo mn route nog even goed plannen. Ik wil in ieder geval graag naar Warschau en Krakau, iemand daar bekend met hostels en nog ideetjes ofzo?
Ik las ook een artikel op vakantie-blog over of je nou gelukkiger wordt van zomervakantie of niet. Ik wel in ieder geval. Ik wordt ook altijd vrolijk van het boeken van mn vakantie, lekker vroeg boeken en de hele tijd erover denken hoe heerlijk het wordt op vakantie