Zomervakantie

En niet anders!

Nog 4,5 weken en dan begint voor mij de zomervakantie al
Hebben jullie al plannen?

Mijne staat al lekker volgepland. Doordeweeks ga ik werken in een verpleegtehuis in het 'animatie' team. En op zaterdags werk ik sowieso bij de post. Ook ga ik 10 dagen op vakantie naar Mallorca en 4 dagen naar Brussel.

Heerscht

Nog 5 weken en dan is het voor mij ook zover

Lid

Ik ga lekker de hele zomervakantie werken op de zeilschool!
enneh verder, tja dat was het!

Lid

Ik loop op dit moment stage bij de uitgever van het vakantiedagboek. Ik moet hier stage lopen tot 22 Juni en dan heb ik "vakantie". Het zal meer werken worden dan vakantie want ik ga pas op vakantie in Oktober naar de dominicaanse.

Heerscht

Tja, maar dan neem je het er toch wel van in oktober? Je hebt in ieder geval iets om naar toe te leven

En niet anders!

Vrijdag vlieg ik naar Mallorca Wel enorme kutvliegtijden.. we vertrekken pas om 20.55 :( Wie heeft dat nu bedacht... heel m'n eerste dag naar de %%#&8!!!

Lid

balen. je moet er het beste maar van maken
Water/Cola Man! Maarten.

Heerscht

Had ik het eerste jaar Lloret ook, we kwamen pas om 12 uur 's avonds aan, heb je dus niets aan de dag. Terugreizen is al helemaal kut, meestal moet je om 10 uur het hotel al verlaten en dan maar wachten op vervoer naar het vliegveld.

En niet anders!

Ahja, terugreis valt wel mee bij ons want we worden al rond 11u opgehaald bij ons appartement!
Mja, dan moeten we maar flink los gaan de dagen dat we wel hebben

Lid

veel plezier alvast!!:b

En niet anders!

krissy zei:
veel plezier alvast!!:b

Dank je

Heerscht

Jah ook namens mij veel plezier alvast en we verwachten sterke verhalen en phatte foto's

The Force

fijne vakantie

Heerscht

Het is wel lekker weer nu.

Lid

ja :y
Water/Cola Man! Maarten.

Heerscht

Over 2,5 weken is de pret voorbij, helaas.

The Force

hij is weer afgelopen voor de meesten

Lid

ik heb TE hard gefeest...
CHAOS, is just a friend of mine,

Quickreply