Wat zouden jullie doen?? Help :(

MissCoco
Lid
Hallo,
Ik ben sinds kort 17 jaar geworden, en sindsdien ga ik regelmatig uit met mijn beste vriendin Myrthe. Myrthe wilt graag naar hardcore concerten, maar in dit geval is dat hard rock/metal. Dus geen stamp hardcore! Nu heeft de ex-vriend van Myrthe, Johan een hardcore band. Johan is ook een vriend van mij. Nu is het zo.. dat de zanger van de hardcore band van Johan op mij verliefd is geworden. Hij heeft dit laten blijken door mij te kussen op een van zn optredens op mijn wang 4x, en door mij de hele dag te door te smsen, en te msnen. Wat er nou het probleem is; de zanger van die hardcore band genaamd Bart is echt flink gestoord. Hij komt net van een internaat af, en heeft flinke problemen. Voor mij heeft hij nog veel lopen flirten met Myrthe, maar zij ketste hem snel af. Op een van Bart's optredens, in dit geval.. een kraakpand, maar een serieus pand, geen liefdadig zooitje.. schold hij de krakers uit door zn microfoon omdat de krakers aan het boe'en waren, hij zei o.a ''Gebruik eens shampoo'', en ''Jullie zijn zielig ga werk zoeken''. Een aantal krakers begon al te dreigen door zn vinger langs zijn keel te laten gaan en dicht bij Bart te gaan staan. In het begin vond ik Bart ook heel leuk, maar nadat ik van Johan & Peter hoorde dat er ook een ander meisje was genaamd Lisa, die hem ook leuk vond, en dat hij regelmatig met een meisje genaamd Anke had gekust, vroeg ik Bart erna, maar deze ging meteen flippen en vroeg van wie ik dat heb gehoord. Ik wilde antwoord, en zei geen namen. Uit boosheid zei hij dat het een vriend van mij was, genaamd Peter die dit allemaal had gezegd, omdat hij jaloers op hem was. Peter is de basgitarist uit de band, en heeft mij geprobeerd te versieren, op heftige wijze, en was helemaal gek op mij. Bart zei dat zijn band gewoon jaloers op hem was omdat Bart mij kon krijgen. Ik legde de gehele situatie door, maar het drong niet tot Bart door. De volgende dag belde Bart mij op, en vertelde 5 minuten lang door hoe boos wij was op hun, dat hij het niet meer trok en dat hij nu in een coffeeshop zat. Hij vertelde ook dat hij uit de band wilde stappen omdat hij niet met lui in een band wilde zitten die achter zn rug om achter hem op deed praten. Hij belde mij die dag zn 3 - 4 keer op. Ik zat de hele dag in stress, want ik had na een lange proces tog de namen genoemd van Johan en Peter, die beide wat hadden gezegd over deze meisjes. Johan smste mij ook flink van ''Bart is echt aan het flippen'', maar verstandige Peter had de telefoon uit gezet en was niet verder ingegaan op deze onzin, dat waren zn letterlijke woorden. Later die dag ging ik bij Peter langs, en ik las mee op zn msn dat Johan aan Peter vroeg of hij Bart wilde bellen over deze kwestie. Peter wilde dat eerst niet, maar deed het wel. Peter ging naar buiten, maar door het raam kon ik horen dat het een flink gevecht was aan de telefoon. Toen Peter weer terugkwam ging mijn telefoon weer af; en Ja het was Bart!! Peter zei dat ik hem beter uit kon zetten. Dit heb ik toen ook gedaan. Na het gesprek van Peter en Bart was Bart weer rustig geworden, maar liet hij merken dat hij het niet normaal vond dat ik achter zn rug om had geluld. Terwijl dit helemaal niet waar was! Ik had zoiets van ja je gaat je gang maar. Na hem een tijd niet meer gesproken te hebben zag ik hem weer bij een van zn optredens in Arnhem, en merkte dat zn ogen weer eens flink op mij gericht waren en hij oogcontact probeerde te maken met mij. Een x lukte dit en glimlachtte hij wat echt supervaag was. Verder heb ik hem de hele avond ontwijkt en genegeerd. Later sprak hij mij weer aan op msn, dat hij het graag wilde uitpraten, ik vond het best. Maar naderhand merkte ik dat Bart weer zn gevoelens toende in het gesprek, hij wilde o.a langskomen, zei dat hij om me gaf en weet ik het allemaal. Ik wilde nix van hem weten want in Arnhem was hij flink de player aan het uithangen met andere meisjes. Toen ik hem hierna vroeg op msn, zei hij dat ik niet zoveel moest nadenken en dat dit ouwe kennissen waren.. YEAH RIGHT! Hij begon weer te smsen.. ik reageerde af en toe afstandelijk terug. Ik voelde nog steeds wat voor hem, maar alles wat hij zei was gelogen, en hij deugde van geen meter. Ik zei tegen hem dat ik niks meer voor hem voelde. Daarna begon hij weer over die ruzie te kletsen, van dat hij het achterbaks vond dat ik achter zn rug om had geluld en dat ik niet eerlijk was en weet ik het allemaal. Ik werd echt woedend en vertelde hem dat ik niet wilde dat hij nogmaals contact met mij zou opzoeken. Hij bleef door smsen en vertelde o.a dat een liedje uit zn band speciaal voor mij een betekenis had.. Ik had samen met Myrthe de tekst gelezen, hierin stond o.a ''You broke my heart'', ''You broke my soul'', ''This is my way of life'', ''What was your goal?''. Ik heb er niet op gereageerd en hoor nu nix meer van deze 21-jarige. Nu is het zo; dat Myrthe graag naar een concert wilt van de band **** ****. Maar de pest is; Bart moet daar ook weer optreden, en ik durf eigenlijk niet te gaan omdat hij daar ook zal zijn, maar anderzijds heb ik zoiets van als ik ga laat ik zien dat ik niet bang ben voor hem. Maar.. wat zouden jullie doen? Toch wilde ik nog ff melden dat deze jongen niet goed is, hij wilde o.a gaan vechten in kraakpanden, en is vroegtijdig uit huis gegaan, verder heeft hij ook woedeuitbarstingen en weet ik het allemaal.

En wat trouwens ook vaag is.. dat de personen in dit verhaal allemaal wel HBO geschoold zijn, en o.a optreden in kraakpanden, en verkeerde tenten.

In dit verhaal zijn voor mn eigen veiligheid, en van die voor hun neppe namen opgegeven.

Love, Coco :b

( Er zijn nog meer dingen voorgevallen tussen Bart en mij, maar heb dit niet erbij gezegd.. maar ook die dingen sporen niet)
Andy
Heerscht
Ik ga je verhaal eens rustig doorlezen, wat enters en opmaak was makkelijker geweest. Het topic is bij deze al genomineerd tot langste topic van topical ooit
MissCoco
Lid
Haha, terwijl me verhaal nog niet helemaal compleet was, maar goed. De volgende keer zal ik er op letten

XXX
C.
:y
Andy
Heerscht
Ik zou niet gaan, er is al genoeg ellende geweest en je zou het weer kunnen oprakelen. Maar de keus ligt toch bij jou uiteindelijk.
Salina
En niet anders!
In dit verhaal lees ik alleen maar negatieve dingen over die jongen!
Wees verstandig dus ga niet.
MissCoco
Lid
Bedankt voor al jullie reacties ben blij dat jullie de tijd hebben genomen om dit verhaal te lezen ^^ Stel ik erg op prijs!! Thanks. Denk dat jullie gelijk hebben :y
xx
Andy
Heerscht
Maar wat ga je zelf doen?
MissCoco
Lid
Moeilijk.. Mijn stomme kop vindt hem nog steeds leuk, want hij heeft n bepaalde aantrekkingskracht.. maar ik mag er niet aan toe geven, ik moet verstandig en hard voor mezelf zijn. Deze jongen deugt niet en heeft me meerdere malen gekwetst. Myrthe, wilt echt heel graag gaan ik heb haar uitgelegd dat ik echt niet wil vanwege Bart zeg maar.. maar ze zegt van ja maar hij durft toch nix te doen enzo. Maar ik vind het best eng.. het liefst ga ik niet, dat laat ik haar ook wel wten.. want ik ga niet iets doen wat ik niet wil.. maar tis moeilijk
Rosa
Lid
Naar een concert gaan hoor je voor je plezier en de gezelligheid te doen. Aangezien je er tegen op zit en het liefst niet wilt en je nare ervaringen hebt met die band/jongen, lijkt het me verstandiger om niet te gaan.