Brit pleegt zelfmoord voor webcam
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 24 Maart 2007 15:59
Een 42-jarige Engelsman heeft voor zijn webcam zelfmoord gepleegd terwijl hij op een website met andere mensen in discussie was. Dit heeft de Britse politie vrijdag laten weten.
De man, ene Kevin Neil Whitrick, werd woensdagavond dood aangetroffen voor zijn computer nadat een ander lid van het discussieforum de politie had gebeld. De man had zichzelf opgehangen. Slachtofferhulp staat klaar voor mensen die de zelfmoord op internet hebben gezien.
Volgens de vrouw van Whitrick was de man, vader van twee kinderen, nooit helemaal hersteld na een zeer zwaar auto-ongeluk afgelopen zomer.
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 24 Maart 2007 16:00
Ziek bezig. Zoiets doe je toch niet. Daarbij lijkt het me erg eng om mee te maken. Ik heb een screenshot gezien en daarbij dachten ze in het begin echt dat het om een grap ging, gezien de reactie van de mensen.
Gepost op: Zaterdag 24 Maart 2007 17:00
jemig...
ik denk, dat ik ook eerst zou dneken dat het een grapje is hoor. Ik bedoel, dat verzin je toch niet?
Maar als je zoiets doet zit je wel echt ver hoor. Dan is er echt iets niet goed.
Gepost op: Zondag 25 Maart 2007 12:46
zoiets doe je inderdaad niet, als je dan toch echt zelfmoord wilt plegen (wat ik sowieso nooit zou doen als ik kinderen had), doe het dan zo dat er niemand er last van heeft en/of getraumatiseerd van kan raken... :n