Dronken Avonturen

Andy
Heerscht
Wat is het heftigste dat je ooit onder invloed van veel alcohol hebt meegemaakt? Kom maar op met de avonturen.

Ikzelf ben ooit een flink op mijn bek gelazerd van mijn fiets. Een deel van mijn gezicht lag open, maar dit had ik niet echt door. Mensen onderweg vroegen of het wel goed ging, ik zo: "Ja bloedneusje, gaat wel goed". Dag erna werd ik wakker en dacht ik dat ik heftig gedroomd had. Ik ging in de spiegel kijken en baalde als een stekker. Mijn telefoon, mijn fiets en van alles zat onder bloed. Uiteindelijk is het goed gekomen en toch lachen achteraf
Freak
HALT - Topical
Ik had een keer teveel gezopen maar dan echt teveel dus dat gaat overde schreef een kleine 200 euro aan flessen tuis met 2 vrienden 300 euro in de discotheek de man bijgelegd
en we moesten van achen naar heerlen (zo'n 5 uur lopen) naar huis lopen
Ben ik met de kop tegen de vangreel gevallen lag alles open zijn we met de ambulance naar huis gebracht
Topical! - Share your passion!
krissy
Lid
gaat wel sneller dan lopen...
niek
Super-Moderator
krissy zei:
gaat wel sneller dan lopen...

hahaha, heb eigenlijk niks meegemaakt weet me meestal wel in te houden.
krissy
Lid
niek zei:
[...]

hahaha, heb eigenlijk niks meegemaakt weet me meestal wel in te houden.

weet niet precies wat je bedoelt met mijn quote, maar ik bedoelde iig dat met de ambulance sneller gaat dan lopen.
Ik zelf drink nooit veel, nog nooi tdronken geweest ook.
Andy
Heerscht
Misschien moet ik mezelf ook eens leren in te houden qua alcohol. Ik maak te veel vage dingen mee
Knntjh
Lid
Niks hefstigs maar wel vallen enzo.. Heel erg hard..
Ik wou leren hakken maar viel gigantisch op mn smoel =$
Salina
En niet anders!
Ik heb weleens gehad. Dat ik heel de avond lekker wijn had gedronken. (in meerdere mate) Daarna begon ik aan de dropshot.
Ik ben delen kwijt.
Een goede vriendin bleef slapen en die was aan het water gegaan voor mij omdat we anders niet thuis kwamen.
De volg. ochtend:
Het huis stond te koop (bord ergens vandaan gehaald en in de tuin gezet) Mn kledingstukken lagen door heel t huis want was beneden al begonnen met uitkleden. Ik ben ook gevallen en had die nacht iemand gebeld en was gewoon midden in het gesprek in slaap gevallen.

en ik kan zo wel door blijven vertellen met verhalen! Ik heb heel erg veel dronken avonturen :$

maar dit was gewoon een heel erg leuke avond dus die herinner ik me nog goed!