Doden door ongeval in Lekkerkerk

Andy
Heerscht
Een 17-jarige jongen uit Krimpen aan den IJssel en een 18-jarige jongen uit Krimpen aan de Lek zijn in de nacht van zaterdag op zondag om het leven gekomen door een ongeval met een auto in het Zuid-Hollandse Lekkerkerk. Dit meldde een politiewoordvoerster zondag.

De auto met drie inzittenden raakte van de weg bij het Smalle Kampje en belandde op zijn kop in het water.

Een 17-jarige jongen uit Krimpen aan den IJssel werd uit de auto bevrijd en naar het ziekenhuis gebracht. De andere twee slachtoffers overleden ter plaatse.

Rond 08.30 uur belde een passant de politie met de mededeling dat hij een auto in het water zag liggen. De politie, een duikploeg van de brandweer, ambulancepersoneel en de traumahelikopter kwamen ter plaatse om hulp te verlenen.

Over de oorzaak en het exacte tijdstip van het ongeluk tast de politie nog in het duister.
Andy
Heerscht
Veel sterkte aan de familie gewenst. Ik vraag me af of er alcohol in het spel is geweest.
Darth Vader
The Force
erg genoeg gebeurt dit ook nog steeds
Rick
//
Andy zei:
Veel sterkte aan de familie gewenst. Ik vraag me af of er alcohol in het spel is geweest.

Niemand in de auto had een rijbewijs.