Homepage - School en Werk - Het wij zitten op kamerstopic

Het wij zitten op kamerstopic

Heerscht

Ik ben wel eens benieuwd naar wie hier allemaal op kamers zitten en of dat bevalt.

Ikzelf zit op kamers in Arnhem, sinds september al dus dat is al meer dan een half jaar. Het bevalt me uitstekend en ik blijf voorlopig ook wel hier zitten.

Lid

Ik ben in september op kamers gegaan in Enschede. Voor de kerst vakantie ben ik weer tijdelijk verhuist naar mn ouders en nu zit in sinds een weekje in Leeuwarden!
En ja, het op kamers zijn bevalt me perfect!

En niet anders!

Ik zit in Brugge op kamers. Nog maar pas en ik ga van de zomer weer gewoon terug. Het was alleen voor m'n stage.

Het bevalt me opzich wel. Al heb ik een hekel aan poetsen dat hoef ik thuis nooit en de afwas :(

Heerscht

Schoonmaken valt toch mee. Ik was sinds kort ook al mijn was. Het hoort erbij, alhoewel het makkelijk is om de was mee naar huis te nemen

En niet anders!

Tis alweer bijna voorbij. Het op kamers zitten. Zie er wel tegenop om weer bij mijn ouders te gaan wonen. Weg vrijheid.

Lid

BIj mij werkt het echt niet om weer terug te gaan naar mn ouders. ik hield het een maandje vol! haha
Maar ik moet ook zelf wassen en alles. maar maakt mij niet zoveel uit. het moet gebeuren. thats it. Ik ga ook lang niet elk weekend naar huis dus kan het ook niet daar laten wassen, laat staan dat mn ouders dat zouden doen! en ik heb per week ook te veel was om mee naar huis te slepen! hahaha

Heerscht

Ik ga bijna ieder weekend naar huis, omdat ik daar ook nog werk in de buurt heb en ik ben te beroerd om hier fatsoenlijk werk te zoeken. Maar ik doe mijn was zelf, dus geen gesleep met kleren enzo.

Heerscht

Toch een leuk subtiel kickje. Ik zit aankomende zaterdag een jaar op kamers en het bevalt me uitermate goed. Ik zal in de eerste week van september eens wat foto's posten.

//

Ah, ben benieuwd!

Ik woon nog thuis, maar ben wel langzaam op zoek naar iets voor mezelf.

The Force

ik wil ook op kamers. thuis is niet meer zo leuk

Quickreply