Vegetariërs?
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 2 Maart 2007 18:51
Hoe staan jullie tegenover het niet-eten van vlees en vis? Ik vind dat vegetariërs een beetje overdrijven. Het ligt in de roots van de mens om vlees te eten. Vroeg jaagden we op dieren en jah, nu zijn we iets luier geworden en fokken we ze gewoon. Dat lijkt mij heel normaal voor een beschaving. Maar goed, wie distantieert zich hier van het niet eten van vlees en vis?
Gepost op: Zaterdag 3 Maart 2007 23:05
ik ben geen vegetarier en zou het ook nooit kunnen zijn, maar ik vind dat iedereen maar zelf moet beslissen wat ie wel en wat ie niet eet en dat je daar wel n beetje rekening mee kan houden. Wat ik vreemd vind is als mensen geen vlees eten maar wel vis... ik bedoel vlees is van een dier (ja of mens maar denk niet dat dr hier kannibalen zijn), naar mijn weten is een vis toch ook echt een dier dus waarom zou je die wel eten!! Dat is toch precies hetzelfde, even zielig of om wat voor reden je dan ook geen vlees eet.
Salina
En niet anders!
Gepost op: Maandag 5 Maart 2007 10:12
Eend, Kalkoen en Konijn vind ik verschrikkelijk om te eten. Als dat op tafel staat lopen de rillingen over m'n lijf omdat ik dan denk aan die diertjes. Met 'n varken heb ik dat niet nee.
Ik wil graag naar China of Indonesië en daar word zelfs hond en kat gegeten en dat gaat me ook echt veel te ver.
Daarom snap ik wel waarom vegatiers geen vlees (/vis) eten. Ik zou het zelf niet volhouden omdat ik het al mijn hele leven gewend ben.
Gepost op: Maandag 5 Maart 2007 13:36
wij mensen zijn toch vleeseters?