Effect van alcohol op jou

Andy
Heerscht
Hoe ben jij onder invloed van alcohol?

Ik word drukker en gezelliger, drink ik hierna nog meer dan word ik moe en vervelend.
Freak
HALT - Topical
Ik ben altijd gezellig en kan heel goed tegen alcohol,
Ben zelf dj in het begin was het wennen maar als je ieder weekend 2 feestjes had wen je der wel aan
Topical! - Share your passion!
Funky
Lid
erhm... Ik heb geen idee eigenlijk...
Darth Vader
The Force
sinds ik een klein beschamend incidentje heb gehad drink ik geen druppen meer
ozzyos545
Lid
Ik ben nooit zo beinvloedbaar door alcohol
Salina
En niet anders!
Euhmm.. ben alleen wat drukker
Andy
Heerscht
ozzyos545 zei:
Ik ben nooit zo beinvloedbaar door alcohol

Okey, dan drink jij mar eens een kratje bier leeg
krissy
Lid
op mij heeft het ook nooit zo heel veel invloed gehad maar ik drink ook nooit ech tveel en heb ik geen behoefte aan ook. wordt wel iets vrolijker/zorgelozer maar dat lijkt me vrij algemeen...
Salina
En niet anders!
Oja, soms stort ik trouwens helemaal in. Word ik er heel erg moe van. Bij mij zie je het gelijk als ik heb gedronken. Dat zie je aan m'n ogen. Zelfs als het helemaal niet veel is :(
Andy
Heerscht
Dit weekend ga ik eens even rustig aan doen qua alcohol, ik wil het effect van afgelopen weekend niet meer terug hebben
Funky
Lid
ik krijg wel altijd gelijk rode wangetjes ^^ haha
en het schijnt dat ik moeilijk uit mn woorden kom... hoor ik net
startsuperNL
Lid
Ik ben makkelijker in dingetjes.
Alleen zoek geen ruzie en denk juist meer na over dingen.
Hercules
Lid
Een paar pintjes kunnen geen kwaad, van te veel zuipen wordt ik misselijk dus dat doen we maar niet.
Juanita
Lid
Als ik drink en zat wor dan maak ik veel grapjes en ben ik hele tijd aan het lachen en melig. ik kom dan ok vaak niet uit mijn woorden :#
ik ben nooit depressief ofsow als ik zat ben.. altijd moet ik dan wel om de kleinste dingen lachen
denisee02
Lid
als ik drink een wijntje kan geen kwaad, maar zodra ik echt ergens heen ga om te zuipen met vrienden, drink ik goed, ik kan wel redelijk goed tegen alcohol, maar is het wel zo dat ik niet gauw een drankje kan overslaan als het eenmaal voor me ligt, dus weet ik ook nooit wanneer ik moet stoppen, voorheen had ik ook problemen met me agressie en die kwam er ook uit op dat moment maar dat heb ik gelukkig niet meer,
sjanet
Lid
ik ga kapot na 5 wodka
Mariska87
Lid
ik al na 3, kan echt niet tegen vodka volgens mij. Wijn gaat wel goed, maar daar wordt ik altijd moe van
Toos92
Lid
Na 5 wodka??? Dat vind ik niet gezond, dan heb je al een behoorlijk immuunsysteem ervoor opgebouwd... Ik kon altijd enorm goed met alcohol, hele flessen wijn en 3 tequila en dan was ik wel zo n beetje dronken. Tegenwoordig lig ik al na 2 wijntjes bij het eten compleet aangeschoten te lallen...
Andy
Heerscht
Hoe snel drink je die twee glazen weg dan?
Ohwy23
Lid
Hoe kan dat dan ineens, dat dat zo achteruit gaat, dat is wel vreemd.. Ik kan wel goed tegen wijn, maar mixjes niet, die voel ik niet zo snel en dan opeens komt het hard aan..
Toos92
Lid
Gewenning Ik was een zuipschuit van een student, en sinds ik braafjes werk en dus eigenlijk alleen nog in het weekend wat drink, kan ik er minder goed tegen. Zo gaat dat nou eenmaal...
Andy
Heerscht
Bij mij merk ik het trouwens ook wel hoor, de eerste twee biertjes hakken er even in. Daarna gaat het gewoon goed. Misschien iets vaker drinken, wat wijn ofzo bij het eten. Het bourgondische leven ofzo
Bami88
Lid
Laat ik eerlijk zeggen dat ik een slechte dronk heb.