De borsten van Georgina Verbaan

Sjhithappens
Ðikke Jan
Jullie hebben allemaal ongetwijfeld de foto's van Georgina Verbaan gezien in de playboy. (Ookal zijn er misschien een aantal die het niet toegeven )

Maar mij viel wel op dat de borsten van Georgina Verbaan toch wel een stukje groter waren dat eerst.. Wat denken jullie.. is het gewoon door 'Moeder Natuur' zo gekomen of heeft een plastische chiurg een handje geholpen??

Voor degene die de foto's echt nog niet gezien hebben, kijk dan ff bij Babes & Hunks, daar staat de link
Andy
Heerscht
Ze zullen wel echt zijn, moeder natuur blijft ons verrassen
thyster
dat ben ik dus
K kwam laatst dit filmpje op internet tegen waarin georgina laat zien dat ze wel echt zijn.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Zouden ze dan toch echt zijn .. nou ja ze zien er iig wel goed uit
Andy
Heerscht
Alleen rare tepels. Maar jah, bij meerdere zijn ze groter dan ik had gedacht heh. Behalve bij Angela Schijf
Sjhithappens
Ðikke Jan
Maar ja... nep of echt.. ze mag toch wel bij mij in bed komen liggen :c
Stefan
Webjunk
Ja, ze zijn echt. Maar ik vind ze Uber lelijk
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ach ja meningen verschillen eej
Andy
Heerscht
Tja ieder zijn ding, ik vind ze niet echt supermooi. Maar schoonheid zit van binnen
Ricardo
Topical
:n
Sjhithappens
Ðikke Jan
Maar ja het is vrij moeilijk om zo bij iemand naar binnen te kijken.. Spoiler:
Ik heb weleens van die plaatjes gezien waarbij dat gebeut
Grey
In de Wolken
haha... ik vind de fotows in de playboy eerlijk gezegd een beetje tegen vallen... had er meer van verwacht... sorry meid
thyster
dat ben ik dus
K vind dr borster wel mooi, alleen jammer dat ze zown kikker kop heeft
Sjhithappens
Ðikke Jan
Andy zei:
Alleen rare tepels. Maar jah, bij meerdere zijn ze groter dan ik had gedacht heh. Behalve bij Angela Schijf

Wat was er met de borsten van Angela Schijf dan?? :?
Andy
Heerscht
Nooit gezien dan. Die zijn toch zo klein.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow nooit gemerkt..

Maar ik zag net op de tv dat het komt door de pil (de anti-conceptiepil) en omdat ze 10 kilo aangekomen is en dat is op de goede plekken gebeurd
Andy
Heerscht
Ach jah, ik weet het niet meer, in de film ik ook van jou waren ze niet groot in ieder geval