Britney Spears draait door

Andy
Heerscht
Britney Spears schijnt doorgedraaid te zijn. Dit dankzij gebeurtenissen van afgelopen tijd. Ze kan mogelijk haar twee kinderen kwijtraken aan ex-man Kevin Federline. Na die scheiding heeft ze als een bezetene feest gevierd met Paris Hilton. Sliploos werd ze op de foto gezet. Maar goed, ze heeft nu haar kop kaalgeschoren en is momenteel opgenomen voor hulp. Goed bezig Britney, je muziek was sowieso al slecht. Dus ik zal je niet missen
Salina
En niet anders!
Britney is hip
Darth Vader
The Force
als ze mij nog een keer gaat hitten
Freak
HALT - Topical
Toch wel stoer hoor, ze krijgt zoveel aandacht.. als ik me kop kaal zou scheren en een rare actie zou doen zou ik dan ook in de krant komen? Nouja gewoon belachelijk dat kind is al half dood alleen weet ze het zelf nog niet!

Als iemand de sliploze foto heeft gevonden of wil hebben dan zal ik hem even zoeken
Topical! - Share your passion!
Funky
Lid
Britney is kaal... WAT NU?! ze was mijn HELD! moet ik nu ook mijn haar eraf halen?!

nee maar erhm... waar de fuck is ze mee bezig?!
Freak
HALT - Topical
Ze zit aan de verkeerde spullen volgens mij drugs Topical! - Share your passion!
Funky
Lid
Volgens mij is het "beroemdheidswereldje" niets voor haar
Andy
Heerscht
Die omgang met Paris Hilton is gewoon niet gezond. Lindsay Lohan zag er ook goed en gezond uit voordat ze omging met Paris, daarna vermagerde ze zo erg, dat kan niet gezond zijn. Ik pleit er dus voor om Paris Hilton te verbannen uit Hollywood, zij beschadigd al die mooie meiden aldaar
Salina
En niet anders!
haha, even terug op mijn reactie van afgelopen zaterdagnacht. Ik vind Britney niet hip hoor.
Met alcohol op lijkt ze waarschijnlijk hip.
Tis een triest persoontje :#
Andy
Heerscht
Het schijnt dat ze een zelfmoordpoging heeft gedaan. Ik vind het wel jammer dat de bekendheid haar de das om gaat doen. Het is een kwestie van wachten tot zo'n poging lukt, arme Britney