Homepage - Kletshoekje - 11-11

11-11

Ğikke Jan

Ik weet wel dat het een beetje laat is maar ja.. hebben jullie 11-11 gevierd?? (voor degene onder ons die dit niet kennen, op deze dag is altijd de bekendmaking van het motto van de carneval van het komende jaar.)

Bij ons (in bergen op zoom e.o.) wordt dit altijd hevig gevierd en de volgende dag zijn vaak veel mensen vrij!!

Heerscht

Nope niet gevierd, mijn vader was jarig.

Ğikke Jan

Ow ja das ook wel leuk

dat ben ik dus

Gefeliciteerd, en neen k heb ut ook nie gevierd

Webjunk

Ik vier dat nooit.. en carnaval ook niet..

Ğikke Jan

Je weet niet wat je mist!!! :c

Topical

Gefeliciteerd nog Andy[sint]

Wel aan gedacht, niet uitdrukkelijk gevierd ofzo, maar het hangt alweer vol met de beroemde 'ettense carnavalsstickers' met het motto.

The Force

carnaval is toch voor reserver belgen

Ğikke Jan

Nee man dat denken al die mensen van boven de rivieren.. die weten gewoon niet hoe je echt lol kan maken

In de Wolken

Ben naar de kerk geweest... Hoort er allemaal bij he

En niet anders!

Ik denk het is bijna 11-11 dus zal weer eens reageren op dit topic. Wie viert er dit jaar 11-11?

Ik wel natuurlijk!! Ik vind het alleen niet zo tof dat het op een vrijdag valt.. Wat zal het weer druk zijn Maar hopelijk is het goed weer en dan valt er op straat ook veel te beleven!!

Ğikke Jan

Ik natuurlijk ook, lekker feesten moet alleen eerst wel training geven en moet ook nog zaterdagochtend vroeg werken..

En niet anders!

Aaaaahh.. agja 's avonds groot, 's ochtends groot is het spreekwoord toch :r
Zooo gezellig

Ğikke Jan

Haha.. ik kan dat wel hebben hoor

En niet anders!

Niemand reageert enthousiast dus niemand zal wel gaan mrogen :n

Heerscht

Ik heb vandaag een verjaardag van mijn vader, en ik vind carnaval geen ruk aan eerlijk gezegd

En niet anders!

Gefeliciteerd

Heerscht

Thnx. Maar carnaval is dat inmiddels niet achterhaald. Hij is voor mij vrijwel ieder jaar hetzelfde wat ik zie. Verklede mensen die dronken zijn en herrie schoppen.

En niet anders!

neej joh is gezellig, moet je een keer naar berrege komen Andy. Je kent Sjhithappens enz wel nu

Ğikke Jan

Het was weer gezellig hoor

dat ben ik dus

nouw ik heb het ditjaar ook weer gemist :(

Ğikke Jan

Ach ja er komen nog wel meer jaren

Heerscht

Binnenkort het normale carnaval, misschien dan meer geluk

En niet anders!

Inderdaad Al vind ik dat weer zo massaal. Met 11-11 is t tenminste niet zo heel erg druk omdat dan niet iedereen gaat. We zullen zien

Lid

Ik heb 11-11 niet gevierd. Is dat een Brabantse en/of Limburgse traditie?

Toen ik een aantal jaar in Brabant woonde was ik wel een trouwe carnevalvierder en ik ben ooit ook op de lagere school tot nar gekroond. Daar heb ik nog leuke foto's van

Ğikke Jan

Ja dat is de bekend maken van het motto van het aankomende jaar.. Altijd wel gezellig , met de 'echte' carnaval is het vaker vechten.. omdat sommige mensen niet tegen drank kunnen.

Lid

Oh, ik kon het me even niet meer goed herinneren hoe dat zat met 11-11, maar nu je het uitlegt, weet ik het weer.

Thanks!:*

Heerscht

Op 11-11 wordt de prins uitgekozen volgens mij. Tevens is deze dag het startschot van het carnavalsseizoen.

Lid

Oh vandaar dat ik toen ook gekozen ben als nar.

Quickreply