Prison Break

krissy
Lid
heb die van vorige week gemist maar k heb n link gekregen van n site waar je van heel veel series alle afleveringen kan zien, als t werkt post ik de link wel ff
Andy
Heerscht
Trailer van aflevering 6 en 7:
Video
krissy
Lid
krissy zei:
heb die van vorige week gemist maar k heb n link gekregen van n site waar je van heel veel series alle afleveringen kan zien, als t werkt post ik de link wel ff

dat was heeeeeeeeel lang geleden, maar hij werkt wel kun er btw ook hele films kijken dus voor degenen die ook pirates uiteindelijk niet in de bios hadden gezien (en de dvd te duur vinden) pirates 3 staat er ook op. alleen zonder ondertiteling maar ja.
www.sidereel.com is de link.
Andy
Heerscht
Haha pirates, zouden wij daar niet heen zijn gegaan krissy
krissy
Lid
ehm, ja...
Andy
Heerscht
Zojuist de nieuwste aflevering weer eens gezien. Hij was weer steengoed
krissy
Lid
welk seizoen zitten we onderhand eigenlijk, 4 al? heb laatst eindelijk seizoen 1 gekocht, nog steeds duur maar ja. heb in 2 dagen hele seizoen gekeken leuk tijdvredrijf voor de kerstvakantie!! mn zus wilde m gelijk al lenen dus ligt ie nu nog steeds bij haar moet ik maar weer ns terugvragen nu ik erover denk...
Andy
Heerscht
We zitten nog steeds in seizoen 3, bij aflevering 10 al.
krissy
Lid
maar t is toch niet meer op tv??? of kijk ik er elke dag overheen in de tv-gids:?
Andy
Heerscht
Niet in Nederland in ieder geval. Amerika is afgelopen week weer begonnen met uitzenden.
Andy
Heerscht
In september wordt het weer doorgezet in Amerika, kan ik een half jaar wachten
mademoiselle
Lid
Vinden jullie het niet minder leuk worden? Ik miste namelijk geen aflevering maar ik vind het nu wat minder spannend worden. Ik kreeg in seizoen 3 een beetje het idee van seizoen 1 alleen met een andere missie en andere omstandigheden. Psst! I like you..
Andy
Heerscht
Ik vind het wel grappig nu. Het wordt weer spannend en dan gooien ze er een break tussendoor. Vind ik persoonlijk minder.
mademoiselle
Lid
Ja die break vond ik wel heel plotseling. Ook al vind ik het minder leuk worden wil ik wel weten hoe het verder gaat . Psst! I like you..
Andy
Heerscht
Ik vind dit seizoen op zich wel leuker, je ziet dat er een poging eerder fout is gegaan en dat ze iets nieuws moeten verzinnen. In dit seizoen is het meer improviseren dan seizoen 1.

Ik hoor overigens al geruchten voor een vierde seizoen. Als dat zo is dan zou ik het jammer vinden. Ze moeten het bij drie seizoenen houden, want de lol is er langzamerhand wel af.