Homepage - Multi & Media - Prison Break

Prison Break

Heerscht

Wat een geniale serie is dat. De opbouw van spanning is zo goed gedaan, ook de verhaallijn is subliem. Nu is de serie met zijn tweede seizoen bezig en de mensen zijn inmiddels al ontsnapt. Afgelopen week hebben ze het geld opgegraven, er zijn ook al twee mensen dood. Waarom Abruzzi, geweldig figuur was dat.

Wie volgt de serie nog meer?

En niet anders!

Ik heb het eerste seizoen gevolgd. Maar ben de afgelopen weken pas begonnen met kijken van het tweede seizoen. Maar ik snap het alweer aardig

Lid

Geweldige serie!! Alleen de allereerste 2 afleveringen van seizoen 1 gemist, verder altijd gekeken. O *** bedenk net dat t gister natuurlijk ook was... maar was niet thuis dus ja. wilde toch nog dvd-box kopen... (ja ik weet dat alleen seizoen 1 uit is) maar als iemand gister wel heeft gekeken kan diegene dan even vertellen wat er is gebeurd???
mijn favoriet uit de serie is toch Sara (en Scofield natuurlijk!):y

Heerscht

Gisteren:
Sucre bedreigde iedereen met dat pistool en dacht er met het geld vandoor te gaan. Hij is er ook vandoor gegaan met zijn motor. De rest van de groep is uit elkaar gegaan. Scofield is door het bos gaan rennen en ontmoette daar Sucre met de tas. Het was een plan van hun twee om er met het geld vandoor te gaan. Bij het openen van de tas blijkt alleen dat er tijdschriften in de tas zitten die T-Bag erin heeft gedaan. Hij is er dus met het geld vandoor.
Sucre komt bij de verdere ontsnappingspoging vast te zitten onder een boomstam in een rivier, Michael helpt hem.

Sara komt thuis en daar is iemand die haar wilt vermoorden, ze weet te ontsnappen. Bij een telefooncel waar zij heeft gebeld wordt na haar een vrouw doodgeschoten die op haar lijkt. Ze vlucht verder en gaat bezig met het ontrafelen van de code's die op de vogeltjes staan, maar ze mist er eentje. Kellerman is bij haar thuis om die ene te zoeken en vindt deze.

Burrows herenigt zich met zijn zoon LJ. Bellick en zijn compagnon zijn ook weer vrij en gaan achter het geld aan.

Dit is zo'n beetje wat er gebeurd is

Heerscht

Vanavond nieuwe aflevering, dat wordt weer kijken.

Lid

beetje heel laat maar thnx nog

Heerscht

No problemo. Morgen weer een nieuwe aflevering. Aflevering 10 alweer, bij deel 12 krijgen we een tijdelijke stop, omdat ze in Amerika ook tijdelijk gestopt zijn.

In de Wolken

aha,,, nog nooit iets van gezien maar wel veel van gehoord. Zal es tijd vrij maken

Heerscht

Geniale serie nog steeds. Nog drie afleveringen en dan is seizoen twee ook ten einde. Jammer!

Lid

Ja maar wanneer komt episode 20 nou eens?!

Heerscht

Deze week is er geen aflevering dacht ik, dus ik gok volgende week maandag op Fox.

Lid

Ja maar vorige week toc hook niet?!
Of denk ik nu te snel?

Heerscht

Afgelopen week was het wel deel 19, Sweet Caroline.

Lid

ja hoe ze heten weet ik niet hoor! haha

Heerscht

Hehe, toevallig dat ik de titels van IMDB ken

The Force

ik volg gewoon de nederlandse versie op rtl 5 en dat gaat binnenkort weer door

Heerscht

Tegen de tijd dat het hier begint ben ik dus al klaar

Heerscht

Het is al bijna zeker dat er een derde seizoen aan gaat komen. Ik vind het wel jammer, want Prison Break had niet echt een verhaal om eeuwig door te kunnen gaan en in het tweede seizoen zijn veel dingen duidelijker geworden.

Lid

Het wordt nu weer echt leuk, op internet dan. Maar paar afleveringen geleden begon ik het wat langdradig te vinden.
Vind het daarom ook wel jammer dat er een 3de seizoen komt. Denk dat het tenkoste gaat van de spanning.

The Force

kan best leuk worden een extra seizoen

Lid

ik vind het nu nog steeds wel een beetje saai....

Heerscht

Ik vond de afgelopen aflevering wel goed te doen. Mahone die doordraait en het feit dat ze komende aflevering allemaal in Panama zitten. Ook wel geinig dat ze bij de FBI naar zijn moeder zoeken, terwijl de naam van een boot is.

Lid

haha ja inderdaad!
ben benieuwd wat er in panama gaat gebeuren dat wel
maar ik mis toch wat spanning!

Heerscht

Ik denk dat daar de ontknoping zal plaatsvinden. Panama heeft geen uitleveringsverdrag, dus ze zullen daar niet opgepakt worden, ik denk dat Mahone ze zal neerschieten als hij de kans krijgt.

Lid

Geweldige Serie !! :y
Ik downloade ze allemaal, dus die keek ik dan
dus ik was de hele tijd verder met de serie dan dat het op tv kwam :o

Heerscht

Volgende week laatste aflevering van seizoen 2. Helaas. Maar okey, er komt een derde seizoen

Lid

aah k ben echt benieuwd wat Mahone allemaal van plan is.
En aaah k kan niet wachten tot de volgende :$

Heerscht

Mahone wil er zelf met het geld vandoor gaan denk ik. Daarom had hij de boot ook nodig.

Lid

Ja maar zijn vrouw en zoontje dan?

Heerscht

Die zal hij vast ophalen. Het is gewoon een gokje denk ik.

Lid

mmmh... Ik ben echt benieuwd...
We zullen het zien!

Heerscht

Phatte promo:
Video

Lid

OOOOOHHH
nu wil ik hem echt zien ><
ik hoorde ook al van iemand dat hij langer gaat duren dan normaal.
Weet jij daar wat van?

Heerscht

Kan ik hem eindelijk zien, zitten er engelse ondertiteling bij. Dan maar even geduld hebben

Lid

Ik heb hem gezien!
En echt, WAT EEN KUT EIND

Heerscht

Het einde was wel irritant, het wordt gerekt waardoor de kwaliteit van de serie echt minder wordt.

19 April begint RTL 5 weer met uitzenden van prison break. Hoera!

Echt jammer dat Abruzzi dood. Ik vind het nog steeds zonde:

Heerscht

Vandaag eindelijk weer een nieuw deel gezien. Seizoen 3 gaat volgens mij echt phatjes worden.

Lid

Wanneer komt het weer op tv? Ik mis het!
Psst! I like you..

Heerscht

Vandaag deel 2 gezien.

Vanaf donderdag 11 oktober om 20:30 uur wekelijks te zien bij RTL 5.

Lid

Dank je! Ik kan bijna niet wachten..
Psst! I like you..

Heerscht

Wie heeft er gisteren gekeken. Ik kan zeggen dat dit seizoen niet zo sloom gaat als het vorige. Wel jammer

Spoiler:
Dat Sara in aflevering 4 dood is

Lid

ik heb ook gekeken maar blijkbaar heb ik t eind gemist van 2 want volgde het niet echt..heb ff niet meegekregen dat ze in pananama waren geloof ik.. maar goed vind t wel leuk dat t weer begonnen is

Lid

Lekker dom van mij... kwam er pas om 9 uur achter dat het begonnen was
Psst! I like you..

Heerscht

Niet zo slim dan

Lid

niet zo heel erg heah...
Psst! I like you..

Heerscht

Vanavond weer nieuwe aflevering

Lid

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Lid

neeeeeeeeeeeee, wat geef jij ons valse hoop; komt morgen pas!:n

Heerscht

Oh jah, sorry, kun je me vergeven?

Heerscht

Morgen aflevering 3. Ik heb 5 inmiddels al gezien.

Lid

heb die van vorige week gemist maar k heb n link gekregen van n site waar je van heel veel series alle afleveringen kan zien, als t werkt post ik de link wel ff

Quickreply