Nieuwe Template

Andy
Heerscht
Ik heb de afgelopen dagen gezwoegd om een systeempje te maken dat je een andere layout kan kiezen. Dit is vandaag gelukt
Alleen leden kunnen kiezen voor de DARK-layout.

Note: Het kan zijn dat er problemen zijn met het wisselen. Dit komt in Internet Explorer en FireFox voor. De oplossing is: Log even uit en weer in en je zult de gekozen template zien.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Heyz.. hij ziet er goed uit hoor!!! Ik heb gelukkig een problemen met switchen, zelfs niet in IE
Grey
In de Wolken
denk dat het "Geen" probleem moet zijn ... maar zeker wel een tof plan...
Stefan
Webjunk
Hij ziet er zeker goed uit
Minish
Lid
Ik vind hem heel mooi, alleen de hoeveelheid subfora hier, vind ik erg lastig. ook de dunheid van de topic titels is wat minder. Voor de rest een gezellig forum!
Andy
Heerscht
Ik ben bezig geweest om de subfora samen te voegen. Dus dat zit wel goed. Ik heb nog wat plannen om toe te voegen en te veranderen.
Een van die dingen is al gebeurd inmiddels. Het percentage dat aan je bericht gewijzigd is namelijk.
Minish
Lid
Ja, wat heb je daaraan?
Andy
Heerscht
Het zijn kleine verandering ter opvulling van het forum. Gewoon extra dingen, niet geheel belangrijk, maar toch leuk.

Ook het zoeken naar post is tijdelijk aangepast. Omdat er gebruikers zijn met meer dan 200 post vertraagt dat de pagina, nu worden alle topics weergegeven aangemaakt door de gebruiker.
Sjhithappens
Ðikke Jan
ow oke dan Das wel beter, duurt het iig nieet zo lang meer
Minish
Lid
Podverdikie, ik zie nu pas die DARK layout, die is me een partij mooi! _0_

Vooral die header doet het echt helemaal! :y
Andy
Heerscht
Thnx. Tja je doet wat je kunt en volgens mij zien veel mensen de donkere layout niet.
Andy
Heerscht
Inmiddels heb ik de templates weggehaald. De darklayout is aangepast. Als er vage dingen voorkomen. Meldt dit me dan via een PB
Grey
In de Wolken
Ff een reactie op de nieuwe template... vind em eerlijk gezegt een beetje op het behang van het oude huis van mijn tante lijken... alles behalve verfrissend... geef mij maar de oude terug... (ook een beetje erg onduidelijk geworden)...
Darth Vader
The Force
ik vind hem wel mooi. is het een aangepaste versie van de darklayout?
Andy
Heerscht
yep. Andere achtergrond, nieuwe stylesheet en voila. Hij is waarschijnlijk ook ietsje sneller.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow das wel beter dan ja