vinden van een stage in het buitenland

maftijs
Lid
He,

Steeds meer studenten willen naar het buitenland voor hun studie om hun CV op te krikken.
Ik dus ook: ik heb wekenlang gezocht via allerlei sites en via mn eigen universiteit tot ik stuitte op Studyfriends. Deze international student community bioedt stages werelwijd aan en je kunt direct eenvoudig aan andere studenten hun ervaringen vragen. het is gratis, dus als je op zoek bent kun je je daar inschrijven.
Ik moet nu mijn 2e stage hier in Nederland doen, wellicht dat iemand daar nog tips voor heeft?

groetjes,
maftijs
Andy
Heerscht
Ik weet niet in welke richting jij stage zoekt en welke provincie.
Salina
En niet anders!
En waar heb je stage gelopen in het buitenland? Hoe was je ervaring? En welke opleiding doe je eigenlijk?
Marloes92
Lid
Hallo :b,

Ik ben nu zelf ook stage aan het lopen in Engeland en wij hebben nog meer stagiaires nodig. We hebben stageplekken in verschillende gebieden, dus misschien is dit wat? Het grote voordeel is dat er ook accommodatie en eten voor je geregeld wordt!! Er zijn meerdere stagiaires van verschillende nationaliteiten en dus ontmoet je veel nieuwe mensen en heb je veel lol ook buiten het werk om . Check www.internship-uk.com om meer informatie hierover te vinden. Succes met het zoeken van stages!

Groeten Marloes