meningsuiting

Darth Vader
The Force
na wat er met theo van gogh is gebeurd en de dreigingen naar andere personen toe, vraag ik me af of we nog wel onze mond mogen openen zonder een kogel te krijgen.
het is toch zo, moslims hebben een te grote bek is dat hun dank voor onze gastvrijheid. ik vind van niet.
Ricardo
Topical
kvind dat meningsuiting moet kunnen, zolang je mensen er maar niet expres erg mee gaat beledigen
Andy
Heerscht
Het is weer een punt van discussie. Als je al een kogel krijgt omdat je een geloof discrimineert dan zijn we verder van huis
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik d8 altijd zo dat als je zeg: Ik vind dat je dan zo'n beetje alles kan zeggen.. maar het blijkt niet zo te zijn want toen een maat van mij aan de politie vroeg waarom ze niet in grepen bij een vecht partiij die bezig was kreeg hij geen antwoord.. Maar toen hij zei:Ik vind dat wel heel zielig, mocht hij gelijk mee naar het bureau.. :?
thyster
dat ben ik dus
Laat ik dan maar niet zeggen wat ik ervan vind
Grey
In de Wolken
Ik zeg nix...
Andy
Heerscht
Waarom type je dan iets. Reageer dan alleen als je iets zinnigs te zeggen hebt.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. das wel een goeie andy :r
Andy
Heerscht
Jah is toch zo, als je niets wilt zeggen en je zegt dat je niets wil zeggen dan verneuk je toch zo'n heel topic.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ach ja straks krijgen we een nieuwe Vrijheid van Meningsuiting heb ik gehoord. Die wordt: Je mag alles zeggen, behalve over moslim-extremisten... kweenie of het klopt maar ja.. het zou zo maar kunnen eej :?
Andy
Heerscht
Tja, het zou goed kunnen. Onze maatschappij is hier niet eens op ingesteld of dit soort dingen.
Grey
In de Wolken
Ik geef mijn mening nie... dalijk lig ik ook plat op straat... dat wou ik er mee zeggen... en reageer anders gewoon ff normaal en niet zomaar me lopen afzijken
Sjhithappens
Ðikke Jan
Maar ja iemand afzeiken, is soms wel eens leuk hoor
Andy
Heerscht
Ik zeik je niet af, maar de starter hoopte met dit topic zinnige reacties te krijgen en dan gaan er twee mensen zeggen ik heb geen mening of ik vertel hem niet. Ik doe er een slotje op
thyster
dat ben ik dus
Kijk das nouw vrijheid van menings uiting