Duur tandartsbezoek

Salina
En niet anders!
Ik moest net naar de tandarts voor een controle.
Ik heb er een kwartier/20 minuten binnen gezeten en moest gewoon 98,- euro betalen!

Ik vind het niet normaal hoeveel ze vragen voor zo'n controle. Ik moest een foto laten schieten waardoor ze zagen hoe ver mijn verstandskiezen zitten. 1 foto was 58 euro.

thyster
dat ben ik dus
mmm, mischien dat ik ook maar eens tandarts moet gaan worden
Andy
Heerscht
Effe een controle en een gaatje laten vullen. Hupsakee 81 euro. Kassa voor die gasten.
DCheck
Lid
GRATIS GEBITSCONTROLE

Ik ben bezig met tandheelkunde en doe onderzoek naar de gebitskwaliteit in delen van Nederland.

Hiervoor zoek ik vooral nog vrouwen (maar mannen zijn ook welkom) van allerlei leeftijden, die mee willen doen aan een kort onderzoek, in ruil voor een GRATIS check-up.

Ik maak dan wat foto's en kijk daarna naar je tanden en kiezen. Dit is een leerzame ervaring en het ondersteunt mijn onderzoek en ontwikkeling. In ruil daarvoor geef ik je advies en kan ik je gebit wat schoonmaken (zonder kosten).

Wil je meedoen? Stuur dan een korte beschrijving of foto van je gebit (en vragen of wensen die je hebt). Je mag ook je mailadres of telefoonnummer doorgeven, dan kunnen we bellen voor meer info en een afspraak.

Graag hoor ik je via persoonlijk bericht of e-mail: dentalcheckup@hotmail.com.

Alvast bedankt en ik hoop van je te horen!

Groetjes, Thomas