Officieel Slowchat Topic

WaterBoy
Lid
leuk Water/Cola Man! Maarten.
Salina
En niet anders!
het was meer apart
Andy
Heerscht
Tja, als je er niet van houdt
Andy
Heerscht
Heeft niemand meer iets te slowchatten?
krissy
Lid
neej, gloof t niet.........................
Darth Vader
The Force
wat gaan we eraan doen
Andy
Heerscht
Subtiel kickje. Vandaag lekker vrij Relaxed aan school werken
lise
Lid
ow hoe kommet dat je vrijaf hebt ik alleszinds niet :(
Andy
Heerscht
Jah, officieel heb ik op dinsdag tot half 10 les ('s avonds) vandaar de woensdag vrij. Maar ik heb maar twee vakken in dit semester en die heb ik dus niet volledige dagen.
krissy
Lid
ik heb dinsdags maar van 11-16 les en heb ook woensdag vrij (en vrijdag ook )
Andy
Heerscht
Zo, jij hebt het helemaal luxe Morgen ga ik niet naar school, maar ik heb dan officieel wel les.
krissy
Lid
wij hebben voor alle colleges aanwezigheidsplicht dus ja...
Andy
Heerscht
Tja, dat schiet niet echt op dan. Gelukkig is het nu weekend, jullie nog speciale plannen?
lise
Lid
ahzo ma jullie zitten allemaal al op de hogere school vandaar
ik ga vandaag leren :( (normaal ging ik naar mij vriendje zijn match zien maar ik mag niet :(( )en morgen naar de scouts overgang
Andy
Heerscht
Zo je hebt doorgaans wel een druk leven
krissy
Lid
hebben jullie het na 1 (of 2 ) we(e)k(en) ook al zo druk en lopen jullie al bijna achter of heb alleen ik dat?
Andy
Heerscht
Alleen jij hebt dat Althans ik heb het niet gigantisch druk. Wel veel lezen en voorbereiden, maar ik red het gewoon
krissy
Lid
fijn is dat.... nou ja, ik zou t waarschijnlijk ook best kunnen redden als ik er ook eindelijk eens aan begon maar je daar toe zetten is af en toe zo lastig :# dan is hier rondhangen toch leuker
Andy
Heerscht
Jah, discipline heh
Ik moet zo nog boodschappen doen, anders heeft deze jongeman niets te eten vanavond
mademoiselle
Lid
Ik heb doorgaans 4 uur college in de week... Bij mij hoopt altijd alles zich op. Ik ga uiteindelijk 8 weken werk in een nacht doen. Psst! I like you..
lise
Lid
gelle hebt ook anders wel ndruk leve
krissy
Lid
wie heeft dat niet tegenwoordig?
Andy
Heerscht
Zojuist sollicitatiegesprek gehad en ik ben het uiteindelijk toch niet geworden
krissy
Lid
jammer...
Andy
Heerscht
Damn, ik dacht even kijken of de was al klaar is, was ik hem vergeten aan te zetten. Voor niets 2 uur zitten wachten
krissy
Lid
:r sorry, maar das niet echt handig, zonde van je tijd
Andy
Heerscht
Het is nu gelukkig weer goedgekomen. De was netjes opgehangen enzo. Als ik wat alerter was geweest had het al iets droger kunnen zijn
krissy
Lid
had donderdag mn eerste toets van dit jaar, hopelijk krijgen we snel de resultaten terug... hebben jullie al toetsen gehad of nog niet?
Andy
Heerscht
Ik nog niet, over twee weken heb ik er een geloof ik.
lise
Lid
ik al n paar en nog geen buis *glunder-glunder*
Andy
Heerscht
Bijna weekend weer. Damn wat gaat de tijd snel.
krissy
Lid
owja is al donderdag... mn college van maandag was verschoven naar morgen dus nu moet ik morgen ook naar utrecht, helaas hebben ze ook de tijd verandret waardoo rik nu om 9uur moet beginnen ipv 11:( dat betekent dus weer om 6 uur opstaan morgen :z:g
Andy
Heerscht
Mooi geregeld dan, heb je het wel gered?

Vanavond een feestje dus morgen wss weer brak :k
krissy
Lid
ja heb het wel gered... ik bedacht toen de wekker ging dat als ik 1 trein later zou nemen ik nog ong 15 minuten had om bij de collegezaal te komen en dat ik dat best kon redden als ik een beetje doorliep dus ik was nog maar even bijven liggen (donderdag moest ik ook om 9 uur beginnen maar omdat we een presentatie moesten doen hadden we al eerder afgesproke waardoor ik dus wel de vroege trein moest hebben en om 6 uur op :g)
Andy
Heerscht
Lekker vroeg, kun je niet beter op kamers gaan. Mooi uitslapen enzo?
krissy
Lid
tsja, maar dan moet je eerst een kamer zien te vinden en m kunnen betalen...
Darth Vader
The Force
wat een regen zeg.
Andy
Heerscht
Morgen PSP kopen
krissy
Lid
morgen de hele dag werken :# (van 7.30-17!!!!)
Andy
Heerscht
Ik hoef maar tot half 1 Vandaag tentamen gehad van school. hopelijk heb ik een goede score.
Andy
Heerscht
Damn, fiets ik een uur te vroeg richting mijn werk, gelukkig kwam ik er op tijd achter. Gister namelijk mijn wekker schijnbaar een uur vooruit gezet, waardoor ik een uur te vroeg wakker was. Nu dus aan het wachten tot ik aan kan fietsen. Sowieso vrij erg vermoeid de laatste dagen, ik lag er gisteren al om 20.00 in.
krissy
Lid
ik zat dus ook om 7 uur op de fiets, maar ik was niet te vroeg :g. ik ben ook redelijk vermoeid maar vroeg naar bed gaan is niet mijn sterkste punt , maar de laatste dagen wel al weer vroeger (= voor 12 uur).
is hier iemand nog naar de 3 dwaze dagen van de bijenkorf geweest?? ik wel, was echt een gekkenhuis! niet normaal. maar goed, ik ga maar ns huiswerk maken zo..
Andy
Heerscht
Is toch altijd, als ergens iets spotgoedkoop is loopt heel Nederland uit.

Vandaag reden de treinen eens op tijd. Stond ik echt van te kijken
krissy
Lid
dat was bij mij ook enige tijd geleden ja...
Nicc
Lid
krissy zei:
is hier iemand nog naar de 3 dwaze dagen van de bijenkorf geweest?? ik wel, was echt een gekkenhuis! niet normaal.

Ik ben nog even bij een vriendin langs geweest want die moest werken tijdens de DDD, maar het was echt niet normaal druk! Leek wel of heel Utrecht in de Bijenkorf te vinden was...
Maar opzicht hebben ze altijd wel leuke dingen. Heb nog een trui gekocht, agenda en een kinderboek voor mijn zus omdat ze net geslaagd is (heeft Pabo gedaan... dat verklaard het kinderboek ).
Verder had ik gisteren dan nog een verjaardag en heb vandaag de hele dag aan school zitten werken. En dan was mijn weekend eigenlijk wel weer.

Iemand anders nog wat leuks of speciaals gedaan?
Youve got to go there to come back...
Andy
Heerscht
Eigenlijk niet, veel geslapen want ik was doodop en uitgaan vond ik weer iets te. Om nu ieder weekend aan het bier te zitten
lilitha
Lid
He lollig ik woon in Arnhem
lilitha
Lid
oeps zat op de verkeerde pagina te kijken, moet er nog even achter komen
krissy
Lid
Andy zei:
Damn, fiets ik een uur te vroeg richting mijn werk, gelukkig kwam ik er op tijd achter. Gister namelijk mijn wekker schijnbaar een uur vooruit gezet, waardoor ik een uur te vroeg wakker was. Nu dus aan het wachten tot ik aan kan fietsen. Sowieso vrij erg vermoeid de laatste dagen, ik lag er gisteren al om 20.00 in.

heel handig, had ik vandaag hetzelfde!, nou ja, mn moeder riep zo om kwart voor 8 dat de treinen naar utrecht storing hebben=half uur vertraging... dus ik (heb normaal de trein van 43) dacht, shit dan moet ik één eerder (dus die van 13) dus over een kwartier weg!! en ik was net daarvoor dus nog in diepe slaap:z. dus ik heel snel alles bijelkaar graaien, kijk ik in de keuken op de klok: 8 uur (moet ik dan weg nr t station). ik; neeeeeeeeee:n:n:n.....k*t... ik heb nog een uur:$ dat meen je niet:( maar goed, heb uiteindelijk toch nog n trein eerder genomen (9.13 dus) en die reed natuurlijk wel gewoon op tijd dus was ik alsnog weer te vroeg want college begint om 11 uur en was om 10.10. in utrecht. wat een gedoe vandaag, en dat voor 1 college...
Andy
Heerscht
Jah het is maar wat je er voor over hebt Voor 1 College zou ik dat niet over hebben, maar jah als het iedere week zo is dan ligt het anders.

Vandaag resultaat van het tentamen gekregen. Ik heb hem gehaald