netwerk printer installeren

thyster
dat ben ik dus
Wie kan mij helpen,
Ik loop stage bij een bedrijf en nu moet k een netwerk printer installeren maar het lukt me maar niet. Als ik op de server cd installatie cd erin doe dan krijg ik n fout melding en als ik het via add new printer doe dan lukt het ook niet. Wie kan mij helpen????
Andy
Heerscht
Uhm, printer zoeken in netwerk ofzo.
Misschien met net view in command prompt?
simoniak
Lid
Mischien moet je de stekker in het stopcontact doen
Darth Vader
The Force
heb je de drivers wel geinstalleerd. misschien is een netwerkverbinding ook wel verstandig
thyster
dat ben ik dus
K heb opgebeld naar hp.
eerst configuratie pagina uitprinten. Printer eventueel nieuw ip geven (inloggen via browser door ip in te toetsen) en dan via add/remove printers
Sjhithappens
Ðikke Jan
Eind goed, al goed
Grey
In de Wolken
Klopt...
Andy
Heerscht
Zo, jij kunt dus ook weer printen. Dit was precies wat ik dacht, als je ipadres weet dan kun je die altijd toevoegen, maar jah hoe achterhaal je dat. De nieuwere printers hebben aansluiting voor een monitor en toetsenbord. Maar jah, da zal deze wel niet hebben
thyster
dat ben ik dus
configuratie pagina uitprinten. op netwerk printers zit meestal een menu besturing waarmee je de pagina kan uitprinten, Of je moet gewoon een knop n tijdje ingedruk houden totdat de pagina eruit komt rollen.
Er iz trouwns een makelijkere manier. Op de site van hp kun je ene progie downloaden waarmee je het netwerk kan afzoeken naar aanwezige printers, je hoeft dan alleen maar de juiste printer te selecteren en de intstellingen te wijzingen.

Voor de geintresseerd klik hier